جزئیات ممنوعیت تردد بین استانی از ۱۱ تا ۱۷ خرداد
جزئیات ممنوعیت تردد بین استانی از ۱۱ تا ۱۷ خرداد
معاون اجتماعی پلیس راهور گفت: از روز یازدهم ساعت ۱۲ ظهر تردد بین استان‌ها فارغ از رنگ بندی‌ها ممنوع است تردد بین شهرهای یک ...

به گزارش واحد اجتماعی خبرگزاری صبح اقتصاد معاون اجتماعی پلیس راهور گفت: از روز یازدهم ساعت ۱۲ ظهر تردد بین استان‌ها فارغ از رنگ بندی‌ها ممنوع است تردد بین شهرهای یک استان مشکلی نخواهد داشت تردد بین شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است.”جزئیات ممنوعیت تردد بین استانی از ۱۱ تا ۱۷ خرداد

عین الله جهانی،معاون اجتماعی پلیس راهور گفت:از روز یازدهم ساعت ۱۲ ظهر تردد بین استان‌ها فارغ از رنگ بندی‌ها ممنوع است تردد بین شهرهای یک استان مشکلی نخواهد داشت تردد بین شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است. جریمه یک میلیون تومانی برای شهرهای قرمز و پانصدهزار تومانی برای شهرهای نارنجی اعمال می‌شود کسانی که مجوز گرفتند و در سامانه فرمانداری‌ها ثبت شده است مشکلی بابت تردد نخواهند داشت.

او افزود:جریمه یک میلیون تومانی برای شهرهای قرمز و پانصدهزار تومانی برای شهرهای نارنجی اعمال می‌شود کسانی که مجوز گرفتند و در سامانه فرمانداری‌ها ثبت شده است مشکلی بابت تردد نخواهند داشت.”جزئیات ممنوعیت تردد بین استانی از ۱۱ تا ۱۷ خرداد”

کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرزاز اعمال محدودیت ترافیکی و یک طرفه شدن جاده کرج – چالوس در محدوده این استان خبر داد.

سروان مسعود خانجانی عصر جمعه اظهار داشت که با توجه به افزایش حجم ترافیک در جاده کرج – چالوس درحوزه جغرافیایی استان البرز لحظاتی پیش تردد خودرو‌ها از میدان امیرکبیر کرج به سمت شمال ممنوع شد.

سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا با بیان وضعیت عادی تردد در جاده‌ها از ادامه اجرای طرح محدودیت تردد بر اساس مصوبات ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد.

جانشین پلیس راهور ناجا تصریح کرد: بر اساس مصوبات ابلاغی و با توجه به رنگ بندی شهر‌ها از لحاظ وضعیت کرونایی، محدودیت سفر به شهر‌های قرمز و نارنجی ادامه دارد؛ بر این اساس خروج پلاک‌های بومی از شهر‌های قرمز و نارنجی و ورود پلاک‌های غیر بومی به این دسته از شهر‌ها ممنوع بوده و جریمه یک میلیون تومانی و ۵۰۰ هزار تومانی در انتظار متخلفان خواهد بود.

  • منبع خبر : ایران جیب