دیپلماسی نیروهای مسلح، آمریکا را در اقلیم کردستان ناکام گذاشت
دیپلماسی نیروهای مسلح، آمریکا را در اقلیم کردستان ناکام گذاشت

 سردار مسعود جزایری ، دیپلماسی نیروهای مسلح را عامل ناکامی آمریکا در منطقه با کمترین هزینه دانست. سردار جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح در گفت و گو با خبرنگار دفاعی صبح اقتصاد درباره اهمیت استراتژیک اقلیم کردستان بیان کرد: اصولا هرگونه تجزیه ای که در منطقه صورت بگیرد بر خلاف امنیت عمومی منطقه است […]

سردار مسعود جزایری

 سردار مسعود جزایری ، دیپلماسی نیروهای مسلح را عامل ناکامی آمریکا در منطقه با کمترین هزینه دانست.

سردار جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح در گفت و گو با خبرنگار دفاعی صبح اقتصاد درباره اهمیت استراتژیک اقلیم کردستان بیان کرد: اصولا هرگونه تجزیه ای که در منطقه صورت بگیرد بر خلاف امنیت عمومی منطقه است و به شدت باید از بروز چنین چالشی جلوگیری کرد.

وی درباره دیپلماسی سردار قاسم سلیمانی در اقلیم کردستان بیان کرد: نوع تعامل دیپلماسی در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با دولت محترم در مورد جلوگیری از تجزیه عراق نشان می دهد که این دیپلماسی موفق بوده و می تواند به سایر عرصه ها تسری پیدا کند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح درباره برنامه ریزی مشخص و هدف روشن در مسائل بین المللی بیان کرد: اگر اراده و انگیزه لازم برای  دنبال کردن این اهداف و برنامه ریزی مناسب به وجود آید می توان یک کار موفق انجام داد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح درباره جلوگیری از اهداف آمریکا در منطقه تصریح کرد: خوشبختانه کار خوب صورت گرفته در کردستان عراق با کمترین هزینه منجر به ناکامی آمریکا در منطقه شد.