جستجو برای یافتن پیکر آخرین کوهنورد مشهدی در اشترانکوه همچنان ادامه دارد. علی یاور عزیزپور روز یکشنبه اظهار کرد: از ساعات ابتدای امروز تیم های عملیاتی امدادرسان در منطقه حاضر شده و برای یافتن پیکر آخرین مفقودی حادثه اشترانکوه تلاش می کنند. وی افزود: تیم های عملیاتی از شهرستان های مختلف لرستان و استان های […]

جستجو برای یافتن پیکر آخرین کوهنورد مشهدی در اشترانکوه همچنان ادامه دارد.

علی یاور عزیزپور روز یکشنبه اظهار کرد: از ساعات ابتدای امروز تیم های عملیاتی امدادرسان در منطقه حاضر شده و برای یافتن پیکر آخرین مفقودی حادثه اشترانکوه تلاش می کنند.

وی افزود: تیم های عملیاتی از شهرستان های مختلف لرستان و استان های خراسان رضوی و مرکزی در منطقه حضور دارند.
عزیزپوز عنوان کزد: درصورت پیدا نشدن پیکر تنها مفقودشده این حادثه تا پایان امروز، اجساد دیگر عزیزان به مشهد انتقال داده خواهد شد.
وی درخصوص وضعیت تنها کوهنورد لرستانی این تیم گفت: پیکر امان الله جوکار به الیگودرز منتقل شده و مراسم تشییع وی فردا (دوشنبه ) در این شهرستان برگزار می شود.
به گزارش ایرنا ۱۵ کوهنورد مشهدی پنجشنبه شب گذشته برای صعود به اشترانکوه عازم شهرستان ازنا در استان لرستان شده بودند که در برف و کولاک گرفتار شدند.
در این حادثه پنج تن از کوهنوردان نجات یافتند و یک تن نیز از سرما جان خود را از دست داد و اجساد هشت کوهنورد نیز تاکنون از زیر برف بیرون آمده است.