جسد قاضی منصوری به کشور منتقل شد
جسد قاضی منصوری به کشور منتقل شد
برخی اخبار دریافت شده از انتقال جسد غلامرضا منصوری قاضی پیشین دستگاه قضایی از رومانی به کشور طی شب گذشته حکایت دارد.

به گزارش واحد سیاسی خبرگزاری صبح اقتصاد  نورنیوز نوشت: « بنابر این اخبار، پلیس رومانی گرچه همراه جسد منصوری ۲۹ صفحه گزارش شرح ماجرا را ارسال کرده اما همچنان از تحویل تصاویر مربوط به دوربین‌های مداربسته هتل محل اقامت مقتول امتناع می‌کند که همین امر موجب تقویت شبهات طرح شده پیرامون این پرونده شده است.”جسد قاضی منصوری به کشور منتقل شد”

غلامرضا منصوری یکی از متهمین پرونده فساد موسوم به پرونده اکبر طبری بود که در زمانی که برای معالجه در رومانی به سر می‌برد، در حادثه‌ای کاملا مشکوک کشته شد.

پلیس اینترپل ایران بلافاصله از اینترپل رومانی درخواست بررسی و پیگیری ماجرا را کرده بود.»

غلامرضا منصوری، قاضی وقت اجراییات شهرستان لوسانات بوده است. جایی که به دلیل ساخت و ساز‌های غیر مجاز آقازاده ها، چند سالی است بورلی هیلز آن (باستی هیلز)، در کانون توجه افکار عمومی قرار گرفت و بخش‌هایی از خانه شبنم نعمت زاده (دختر مهندس نعمت زاده وزیر سابق صمت) به دستور قوه قضاییه تخریب شد. ارزش این ویلا چند ده میلیارد تومان اعلام شده است.

سی ام خردادماه ۱۳۹۹ برخی رسانه های خارجی در خبری غیر رسمی از به قتل رسیدن غلامرضا منصوری در هتلی در کشور رومانی خبر دادند. جابری انصاری در این دیدار با اشاره به روابط خوب ایران و رومانی و تأکید بر حساسیت افکار عمومی ایران نسبت به این پرونده و ضرورت روشن شدن هرچه سریعتر ابعاد آن، از سفیر رومانی خواست مراجع ذیربط رومانی با تسریع در روند اقدامات جاری خود، زمینه انتقال پیکر مرحوم منصوری به ایران و اعلام نتایج تحقیقات در خصوص این پرونده را فراهم کنند.”جسد قاضی منصوری به کشور منتقل شد”

سفیر رومانی نیز ضمن ارائه توضیحات رسمی اعلام‌شده از سوی پلیس رومانی، تاکید کرد درخواست طرف ایرانی را عیناً به بخارست منتقل خواهد کرد.

غلامرضا منصوری قاضی پیشین قوه قضائیه و یکی از متهمان پرونده رسیدگی به اتهامات اکبر طبری – معاون اجرایی پیشین قوه قضائیه – سی‌ام خرداد بر اثر پرتاب از طبقات بالای هتلی در رومانی درگذشت.
  • منبع خبر : ایسنا