جلسه ستاد مقابله با کرونا بایددر عالی ترین سطح وروزانه برگزار شود
جلسه ستاد مقابله با کرونا بایددر عالی ترین سطح وروزانه برگزار شود
رئیس قوه قضائیه گفت: در صورت نیاز جلسه ستاد مقابله با کرونا در عالی ترین سطح، باید هر روز و نه هفته ای یکبار برگزار شود.

به گزارش واحد اجتماعی خبرگزاری صبح اقتصاد به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه به صورت سرزده در جلسه ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران حضور یافت

آیت‌الله رئیسی در این جلسه گفت: اختیاراتی که شورایعالی امنیت ملی با تنفیذ رهبر معظم انقلاب برای مدیریت و کنترل بیماری کرونا به مسئولان اجرایی داده اتمام حجت است.

وی افزود: اختیارات لازم داده شده، همه دستگاه‌ها به کمک دستگاه بهداشت و درمان کشور بشتابند. در صورت نیاز جلسه ستاد مقابله با کرونا در عالی‌ترین سطح، باید هر روز برگزار شود نه هفته‌ای یکبار. دوست داشتم در بیمارستان‌های محل بستری بیماران مبتلا به کرونا حاضر می‌شدم و ضمن عیادت از بیماران به پزشکان و پرستاران فداکار کشور از نزدیک خداقوت می‌گفتم.

رئیس قوه قضائیه افزود: با برخی از مدیران این بیمارستان‌ها در استان‌های تهران، قم و گیلان تلفنی گفتگو کردم و ضمن خداقوت به این عزیزان از آنها خواستم سلام من را به کادر درمانی خود ابلاغ کنند. به دادستان‌های سراسر کشور دستور داده‌ام با احتکار کنندگان به شدت و سرعت برخورد کنند. برخی فکر می‌کنند کار دستگاه‌های نظارتی مچ‌گیری است در حالیکه مجموعه‌های نظارتی باید همراه با دستگاه‌های اجرایی و در کنار آنها کمبودها و نیازمندی‌های موجود را از مسئولین مطالبه کنند.

لازم به ذکر است رئیس قوه قضائیه صبح امروز به صورت تلفنی با دکتر ولایتی رئیس بیمارستان مسیح دانشوری دکتر سیامک ریماز رئیس بیمارستان رازی گیلان دکتر پرهام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم و دکتر میرزابیگی رئیس سازمان نظام پرستاری برای پیگیری وضعیت درمان بیماران کرونا گفتگو کرد و ضمن تقدیر از خدمات و زحمات ارائه شده به جامعه پزشکی خداقوت گفت.

آیت الله رئیسی در این گفتگوی تلفنی در جریان آخرین وضعیت بیماران تحت درمان، کاستی‌ها و نیازمندی‌های این مجموعه‌ها قرار گرفت.

جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا به ریاست حسن روحانی، رییس‌جمهور برگزار شد.

سرلشکر باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح نیز در این نشست حضور یافت.

  • منبع خبر : مهر