جمهوری اسلامی ایران پیام آور صلح و دوستی و امنیت در دریای خزر است
جمهوری اسلامی ایران پیام آور صلح و دوستی و امنیت در دریای خزر است

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش گفت: مسابقات بین‌المللی جام دریا، صحنه نمایش اقتدار ایران اسلامی است. امیر دریادار حمزه علی کاویانی معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش در مراسم بدرقه ناوگروه اعزامی برای مسابقات جام دریا که در کشور آذربایجان برگزار خواهد شد با تبریک دهه کرامت، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران پیام آور […]

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش گفت: مسابقات بین‌المللی جام دریا، صحنه نمایش اقتدار ایران اسلامی است.

امیر دریادار حمزه علی کاویانی معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش در مراسم بدرقه ناوگروه اعزامی برای مسابقات جام دریا که در کشور آذربایجان برگزار خواهد شد با تبریک دهه کرامت، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران پیام آور صلح و دوستی و امنیت در دریای خزر است که نقش بسزایی در تامین امنیت آن دارد.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها تلاش گسترده‌ای در منطقه علیه جمهوری اسلامی ایران به راه انداخته اند، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها همواره در تلاش برای ایجاد جنگ روانی علیه ایران در منطقه هستند اما با نگاه مدبرانه مقام معظم فرماندهی کل قوا این ما هستیم که در نهایت پیروز می شویم و مطمئنیم اقتدار نظام روز به روز بیشتر می‌شود .

امیر دریادار حمزه علی کاویانی در ادامه با اشاره به مسابقه جام دریا، تصریح کرد: این مسابقه برای دومین سال متوالی برگزار می‌شود و کشورمان در دور اول با اقتدار در این مسابقه حاضر شد و هدفمان در این دوره همچون دور قبل کسب بهترین نتیجه است .

وی با بیان اینکه تمرینات زیادی برای حضور در این مسابقات صورت گرفته است، گفت: پس از مدت ها تلاش، کار و تمرین امروز موعد حرکت دریادلان نیروی دریایی ارتش به سمت کشور میزبان مسابقات جام دریای ۲۰۱۸ روسیه است .

معاون هماهنگ کننده نداجا در پایان تاکید کرد: ما نماینده کشوری انقلابی و اسلامی هستیم که شهدای زیادی را تقدیم این انقلاب کرده و ضروری است که در مسابقات، اقتدار ایران اسلامی را به نمایش بگذاریم.