جنجال مربی‌ دروازه‌بانان سوریه علیه ایران/ اشک‌های طارمی و تقسیم پیروزی تیم ملی با او
جنجال مربی‌ دروازه‌بانان سوریه علیه ایران/ اشک‌های طارمی و تقسیم پیروزی تیم ملی با او
مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی سوریه پس از پرتاب بطری به زمین با کارت زرد جریمه شد.

مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی سوریه پس از پرتاب بطری به زمین با کارت زرد جریمه شد.

به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم ملی ایران و سوریه پس از تساوی یک بر یک در پایان ۱۲۰ دقیقه با نتیجه ۵ بر ۳ در ضربات پنالتی به سود ایران به پایان رسید تا شاگردان قلعه‌نویی در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف ژاپن بروند. حواشی این دیدار از ابتدای نیمه دوم را در ادامه می‌خوانید.

عمر خربین در دقیقه ۶۲ توانست از روی نقطه پنالتی دروازه ایران را باز کند. نکته جالب این بود که پیش از زده‌شدن ضربه پنالتی، سوری‌ها نمی‌دانستند که زننده ضربه پنالتی کیست و همه‌ آنها منتظر هکتور کوپر بودند که تصمیم‌نهایی‌اش را اعلام کند.

در حالی که پیش از به ثمر رسیدن گل تساوی جو ورزشگاه در اختیار تماشاگران ایران بود، تماشاگران سوری با به تساوی کشیده شدن بازی جو را در اختیار گرفتند.

عصام الحضری، مربی دروازه‌بانان مصری تیم سوریه که در نیمه دوم نقش مهمی در تهییج هواداران سوری داشت، در دقایق پایانی دست به اقدام عجیبی زد و پس از تهییج تماشاگران، یک بطری آب معدنی به داخل زمین پرتاب کرد که داور بازی به او کارت زرد نشان داد.

بازیکنان ایران پس از دریافت گل تساوی تمرکزش را از دست داد که این موضوع پس از اخراج طارمی دو چندان شد و بازیکنان سوریه با جنب و جوشی که کادر فنی‌اش در کنار زمین داشت، توپ و میدان را در اختیار گرفت.

رامین رضاییان در دقیقه ۹۷ با عمر هیسار درگیری لفظی پیدا کرد که باعث شد داور کره‌ای تذکر جدی‌ای به هر دو بازیکن بدهد.

داور بازی در دقیقه ۱۰۰ این دیدار به شجاع خلیل‌زاده تذکر جدی داد و کادر فنی تیم ملی به‌شدت نسبت به این مساله نگران شدند. خلیل‌زاده در نیمه اول این دیدار یک کارت زرد دریافت کرده بود.

در آخرین دقایق بازی شجاع خلیل‌زاده دچار گرفتگی عضله شد اما سوری‌ها بدون توجه به مصدومیت او به بازی‌شان ادامه دادند که لحظات پراسترسی را برای ایرانی‌ها به وجود آورد.

مهدی طارمی در جایگاه ویژه با اشک و آه ضربات پنالتی را دنبال کرد و پس از پیروزی تیم ملی به زمین آمد بازیکنان خوشحالی‌شان را با او تقسیم کردند.