ولایتی:مردم سوریه در مقابل یک جنگ جهانی علیه خود ایستاده‌اند
ولایتی:مردم سوریه در مقابل یک جنگ جهانی علیه خود ایستاده‌اند

مشاور رهبر انقلاب در امور بین الملل گفت: این یک آزمایش برای دولت و مردم سوریه است که در مقابل یک جنگ جهانی علیه خودشان بایستند. علی اکبر ولایتی مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب اسلامی بعداز ظهر امروز در دیدار با محمد عبدالستار وزیر اوقاف سوریه اظهار داشت: رابطه ما با سوریه برادرانه […]

مشاور رهبر انقلاب در امور بین الملل گفت: این یک آزمایش برای دولت و مردم سوریه است که در مقابل یک جنگ جهانی علیه خودشان بایستند.

علی اکبر ولایتی مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب اسلامی بعداز ظهر امروز در دیدار با محمد عبدالستار وزیر اوقاف سوریه اظهار داشت: رابطه ما با سوریه برادرانه و مثال زدنی است و ان شا الله که این روابط هرروز مستحکم تر شود.

وی گفت: امیدواریم سوریه بتواند بر دشمنان و مهاجمین خارجی که از خارج، وارد خاک آن کشور شدند و به مردم و دولت سوریه ضربه می زنند، پیروز شوند و ان شاالله پیروزی نهایی نزدیک است.

مشاور رهبر انقلاب در امور بین الملل افزود: این یک جنگ بین المللی است که حدود ۸۰ کشور در آن مشارکت داشته اند و این یک آزمایش برای دولت و مردم سوریه است که در مقابل یک جنگ جهانی علیه خودشان بایستند.