جوادی: برخی اهالی کشتی از استعفای خادم خوشحال هستند
جوادی: برخی اهالی کشتی از استعفای خادم خوشحال هستند

دارنده چندین مدال کشتی المپیک و جهان معتقد است برخی اهالی کشتی از استعفای رسول خادم خوشحال شدند تا بتوانند دوباره وارد میدان شوند. ابراهیم جوادی با بیان اینکه متاسفانه برخی اهالی کشتی با توجه به اهداف شخصی خود از رفتن خادم استقبال می کنند، اظهار داشت: بحث من به هیچ عنوان شخصی نیست بلکه […]

دارنده چندین مدال کشتی المپیک و جهان معتقد است برخی اهالی کشتی از استعفای رسول خادم خوشحال شدند تا بتوانند دوباره وارد میدان شوند.

ابراهیم جوادی با بیان اینکه متاسفانه برخی اهالی کشتی با توجه به اهداف شخصی خود از رفتن خادم استقبال می کنند، اظهار داشت: بحث من به هیچ عنوان شخصی نیست بلکه مثل همیشه برای کشتی و این رشته مدال آور المپیکی نگران هستم. متاسفانه وضعیت کنونی کشتی با توجه به اتفاقاتی که رخ داده به هیچ عنوان امیدوارکننده نیست. کشتی مدیری را از دست داده که سالها با دل و جان برای اعتلای این رشته تلاش کرده است. البته برخی از اهالی کشتی از رفتن خادم خوشحال و خرسند هستند، چراکه به این می اندیشند که از این پس می توانند با خیالی آسوده وارد عرصه مدیریتی و اجرایی این رشته شوند.

وی تصریح کرد: رسول خادم هیچگاه با اهداف شخصی در کشتی مدیریت نکرد و هر چه می خواست برای کشتی و کشتی گیران بود. طبیعتا انتخاب جانشینی برای او کار بسیار سختی است. بعید می دانم کسی بتواند در حد و اندازه وی در کشتی وقت و انرژی بگذارد.

دارنده مدال برنز المپیک با اظهار گلایه از رفتار عجیب و متناقض وزارت ورزش در چند ماه گذشته گفت: زمانی که معاون وزیر ورزش همواره از حمایت همه جانبه از کشتی حرف می زند انتظار اهالی کشتی بر آن است که حرکت و اقدام محسوسی را شاهد باشد. اما به رغم این اظهارات، هیچ حمایتی از فدراسیون کشتی نشد و در نهایت کار به جایی رسید که رئیس فدراسیون نیز استعفا داد. حمایت از کشتی و صرف هزینه در این رشته به معنای این نبود که پول و اعتبارات به جیب شخص رسول خادم برود، بلکه ما خواهان آن بودیم که کشتی و کشتی گیران زیر چتر حمایت وزارت ورزش قرار گیرند.

دارنده چهار مدال طلای قهرمانی کشتی جهان ادامه داد: به هر حال اتفاقی که نباید می افتاد، رخ داد و حالا باید روز دوشنبه هفته جاری منتظر تصمیم مهمی از سوی اعضای مجمع فدراسیون کشتی باشیم. تصمیمی که با توجه به عدم بازگشت رسول خادم به انتخاب سرپرست و جانشین او منتهی می شود و آغازگر دوران سخت و تازه ای برای کشتی است.

جوادی در پایان به دغدغه های مالی و ادامه همکاری اسپانسرهای مالی فدراسیون کشتی اشاره کرد و گفت: یکی از اتفاقات خوبی که در کشتی ایران پس از حضور خادم به عنوان رئیس فدراسیون افتاد، حضور اسپانسرهای مالی قوی و وفادار در این رشته بود که هیچ معلوم نیست با توجه به تغییر و تحولات احتمالی آتی، این اسپانسرها همچنان در کشتی خواهند ماند یا خیر؟ ضمن اینکه مشکلات مالی یکی از دغدغه های اصلی وزارت ورزش در اداره امور فدراسیون هاست و این مشکل به سادگی حل شدنی نیست.