جیب مرزنشینان و کولبران نباید خالی بماند
جیب مرزنشینان و کولبران نباید خالی بماند
رییس مجلس شورای اسلامی بر ضرورت رفع موانع قانونی و ضابطه‌مند کردن فعالیت‌های اقتصادی تاکید کرد تا به گفته او در نواحی مرزی، همۀ منافع نصیب دلال‌ها و سوداگران و سرمایه‌دارها نشود و جیب مرزنشینان و کولبران خالی بماند.

به گزارش واحد سیاسی خبرگزاری صبح اقتصاد محمدباقر قالیباف در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «در اولین نظارت میدانی بعد از جلسات فشرده لایحه بودجه ۱۴۰۰ همراه با روسای محترم کمیسیون‌های مجلس و نمایندگان محترم به استان پر ظرفیت اما محروم کردستان آمدیم. در این سفر ضمن نظارت های میدانی که خواهیم داشت امیدواریم به پروژه های تکمیل نشده نیز کمک کنیم.»”جیب مرزنشینان و کولبران نباید خالی بماند”

او در پست جداگانه‌ای نوشت: «نمایندۀ محترم مرزنشینان و کولبران عزیز و مظلوم در بانه استان کردستان، از موانع و تشریفات قانونی بهره‌مند شدن کولبران از سود بازرگانی گفت.

رفع موانع قانونی و ضابطه‌مند کردن فعالیت‌های اقتصادی را پیگیری خواهیم کرد تا در نواحی مرزی، همۀ منافع نصیب دلال‌ها و سوداگران و سرمایه‌دارها نشود و جیب مرزنشینان و کولبران خالی بماند.»

رییس مجلس همچنین نوشت: «دقایقی با برخی کارگران زحمتکش و توانمند در شهرک صنعتی بانه گفت وگو کردم؛ برخی می‌گفتند که با بهانه‌های مختلف، حتی حداقل حقوق کارگری را هم دریافت نمی‌کنند. ظرفیت‌های نظارتی مجلس برای پیگیری پرداخت به موقع و طبق قانون حقوق کارگران به کار گرفته خواهد شد.»

  • منبع خبر : ایسنا