حادثه حریق در کارخانه تولید ظروف پلاستیکی
حادثه حریق در کارخانه تولید ظروف پلاستیکی

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به حادثه حریق در کارخانه تولید ظروف پلاستیکی در جاده قدیم کرج گفت: این حادثه امروز صبح اتفاق افتاد و با حضور نیروهای آتش نشانی مهار شد. جلال ملکی در مورد آتش سوزی در کارخانه تولید ظروف یکبار مصرف اظهار کرد: ساعت ۶:۰۱ دقیقه امروز چهارشنبه آتش سوزی کارخانه […]

کارخانه

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به حادثه حریق در کارخانه تولید ظروف پلاستیکی در جاده قدیم کرج گفت: این حادثه امروز صبح اتفاق افتاد و با حضور نیروهای آتش نشانی مهار شد.

جلال ملکی در مورد آتش سوزی در کارخانه تولید ظروف یکبار مصرف اظهار کرد: ساعت ۶:۰۱ دقیقه امروز چهارشنبه آتش سوزی کارخانه تولید ظروف یکبار مصرف در خیابان سامانی پور جاده قدیم کرج اعلام شد که نیروهای آتش نشان از هشت ایستگاه آتش نشانی به همراه چندین دستگاه پشتیبانی به محل آتش سوزی که مجموعه‌ای از انبارها و کارخانه تولید ظروف یکبارمصرف بود اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی اضافه کرد: آتش سوزی در یک محل ۵۰۰۰ متری با سقف شیروانی قدیمی رخ داد که در این محل تعداد زیادی دستگاه تولید ظروف یکبارمصرف، مواد اولیه و ظروف تولید شده قرار داشتند و آتش کاملا شعله ور شده بود. این اتفاق به شکلی بود که آتش سوزی از فواصل دور کاملا قابل رویت بود.

وی در ادامه عنوان کرد: با توجه به اینکه در مجاورت محل آتش سوزی انبارهایی پر از مواد اولیه و اجناس تولید شده وجود داشت، آتش به سرعت در حال سرایت بود، همچنین در نزدیکی کارخانه شش کپسول مایع قرار داشت که هر لحظه امکان سرایت آتش به آنها وجود داشت و انفجار هر کدام از این کپسول‌ها می‌توانست باعث ایجاد یک بحران شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: آتش نشان‌ها از چند جهت برای مهار آتش وارد عملیات شدند و این حادثه خسارت مالی بسیاری داشت که خوشبختانه مصدوم و تلفات جانی نیز در پی نداشت.