حضور منچستر سیتی در لیگ برتر مشکل است
حضور منچستر سیتی در لیگ برتر مشکل است

سرمربی چلسی بر این باور است حضور منچسترسیتی در لیگ برتر برای لیگ جزیره مشکل ایجاد کرده است. به نقل از دیلی میرور، دو تیم چلسی و منچستریونایتد در حالی باید فردا یک‌شنبه در لیگ برتر به میدان بروند که منچسترسیتی با خیال راحت در صدر جدول قرار دارد و توانسته است تمام دیدارهای خود […]

سرمربی چلسی بر این باور است حضور منچسترسیتی در لیگ برتر برای لیگ جزیره مشکل ایجاد کرده است.

به نقل از دیلی میرور، دو تیم چلسی و منچستریونایتد در حالی باید فردا یک‌شنبه در لیگ برتر به میدان بروند که منچسترسیتی با خیال راحت در صدر جدول قرار دارد و توانسته است تمام دیدارهای خود را با برد به پایان برساند.

آنتونیو کونته با اشاره به حضور پرقدرت منچسترسیتی در این فصل گفت: لیگ برتر در این فصل واقعا یک مشکل دارد و آن هم حضور منچسترسیتی در آن است. الان هر تیمی که بخواهد برای قهرمانی تلاش کند با این مشکل بزرگ روبه‌رو می‌شود با این حال ما ناامید نمی‌شویم و دست از تلاش نخواهیم کشید. اگر سیتی بخواهد به همین شکل ادامه دهد واقعا رسیدن به آن‌ها دشوار خواهد بود چون آن‌ها اصلا امتیازی از دست نمی‌دهند. ما دیداری دشوار در پیش داریم ولی من خودم این دیدارها را دوست دارم چون نیاز نیست بازیکن را تهیج کنید و خود بازیکن به خوبی می‌داند این بازی چه شرایطی دارد. ما برای این که در کورس قهرمانی باشیم باید بتوانیم این دیدار را ببریم و یک‌شنبه برای همین به میدان می‌رویم.

او در ادامه صحبت‌هایش درباره تقابل با مورینیو و اختلاف با این مربی گفت: رقابت ما مربیان اصلا مهم نیست. با این حال ما برخورد عادی با هم خواهیم داشت و من برای او به عنوان سرمربی تیم رقیب احترام قائل هستم و امیدوارم او نیز همین شرایط را داشته باشد و برای طرف مقابل احترام قائل باشد.

اختلاف نظرهای مورینیو و کونته در طول چند ماه اخیر باعث شده است تا خیلی‌ها از دست ندادن این دو مربی قبل از بازی فردا سخن به میان آورند که کونته نیز حاصر به صحبت مستقیم درباره این موضوع نشد.