حضور وزیر کشور در ایلام
حضور وزیر کشور در ایلام
وزیر کشور هدف از سفر به ایلام را بازدید از مرز مهران ‌و دیدار با همتای عراقی خود به‌جهت انجام مذاکرات مرتبط با راهپیمایی اربعین عنوان کرد.

حضور وزیر کشور در ایلام / دیدار با همتای عراقی برای بررسی آخرین وضعیت راهپیمایی اربعین

به گزارش خبرگزاری صبح اقتصاد،عبدالرضا رحمانی‌فضلی صبح امروز وارد فرودگاه ایلام شد و مورد استقبال استاندار و مسئولان دستگاه‌های اجرایی و فرماندهان نیروهای مسلح استان ایلام قرار گرفت.

حضور وزیر کشور در ایلام,وزیر کشور هدف از سفر به ایلام را بازدید از مرز مهران ‌و دیدار با همتای عراقی خود به‌جهت انجام مذاکرات مرتبط با راهپیمایی اربعین عنوان کرد.

وزیر کشور در بدو ورود در فرودگاه در جمع خبرنگاران هدف از سفر به استان ایلام را بازدید از آخرین اقدامات انجام‌شده در مرز مهران برای تردد زائران اربعین حسینی(ع) و دیدار با همتای عراقی و انجام مذاکرات مرتبط با راهپیمایی اربعین  عنوان کرد.

مرز بین المللی مهران در ۹۵ کیلومتری جنوب غربی شهر ایلام طی سال های اخیر به کانون اصلی تردد های مرزی ایران و عراق به خصوص مسیر آمد و شد مرزی زائران عتبات عالیات دو کشور شده است.

هم اکنون و به طور متوسط روزانه ۲۰ هزار نفر مسافر و زائر از مرز بین المللی مهران تردد می کنند، بسیاری از منابع پیش بینی کرده اند که شمار زائران کنگره اربعین سال جاری تا پنج میلیون نفر افزایش یابد که براساس روال سال های ماقبل انتظار می رود که همچنان ایلام و مرز مهران انتخاب آنان برای ورود و خروج مرزی باشد.

  • منبع خبر : تسنیم