حفاری ۲۳۳ هزار و ۳۳۰ متر چاه نفت و گاز در خشکی و دریا
حفاری ۲۳۳ هزار و ۳۳۰ متر چاه نفت و گاز در خشکی و دریا

بیش از ۲۳۳ هزار و ۳۳۰ متر حفاری چاه‌های نفت و گاز، در ۱۱ ماه امسال از سوی ناوگان شرکت ملی حفاری ایران در مناطق خشکی و دریایی کشور محقق شد. حمیدرضا خوش‌آیند، معاون مدیرعامل در عملیات حفاری شرکت ملی حفاری ایران در این باره گفت: در این مدت با تلاش شبانه‌روزی کارکنان سختکوش شرکت، […]

بیش از ۲۳۳ هزار و ۳۳۰ متر حفاری چاه‌های نفت و گاز، در ۱۱ ماه امسال از سوی ناوگان شرکت ملی حفاری ایران در مناطق خشکی و دریایی کشور محقق شد.

حمیدرضا خوش‌آیند، معاون مدیرعامل در عملیات حفاری شرکت ملی حفاری ایران در این باره گفت: در این مدت با تلاش شبانه‌روزی کارکنان سختکوش شرکت، عملیات حفاری و تکمیل ۱۴۹ حلقه چاه به اتمام رسید. از مجموع چاه‌های حفر شده ۶۱ حلقه توسعه‌ای، هشت حلقه توصیفی، دو حلقه اکتشافی و ۷۸ حلقه تعمیری – تکمیلی بوده است.

معاون مدیرعامل در عملیات حفاری شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: ۱۱۲ حلقه از این چاه‌ها در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، هشت حلقه در حوزه فعالیت شرکت نفت فلات قاره ایران، ۲۷ حلقه در پروژه‌های اجرایی شرکت مهندسی و توسعه نفت و دو حلقه به سفارش مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران حفر شده است.

خوش‌آیند گفت: با تمهیدات به کار گرفته شده و هماهنگی و همکاری با کارفرماها در مدت پیش گفته، عملیات حفاری ۲۱ حلقه چاه ۵۵۷ روز زودتر از برنامه پیش‌بینی شده به پایان رسید و برای بهره‌برداری تحویل شرکت متقاضی شد.