حفظ منافع ملی اصل اساسی بسیج است
حفظ منافع ملی اصل اساسی بسیج است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه هرکسی که دلداده نظام و رهبری باشد، لاجرم بسیجی است، گفت: خوشحالیم که بگوییم ۸۰ میلیون بسیجی در کشور داریم. به گزارش واحد سیاسی خبرگزاری صبح اقتصاد سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز(چهارشنبه) با حضور در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته بسیج با […]

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه هرکسی که دلداده نظام و رهبری باشد، لاجرم بسیجی است، گفت: خوشحالیم که بگوییم ۸۰ میلیون بسیجی در کشور داریم.

به گزارش واحد سیاسی خبرگزاری صبح اقتصاد سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز(چهارشنبه) با حضور در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته بسیج با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون بسیج، اظهار داشت: حدود ۲ سال است که دورانی در بسیج آغاز شده که به تاسی از فرمانده معظم کل قوا بعنوان دوران اعتلای بسیج آن را نام گذاری کردیم. رشد بسیج را به این می‌دانیم که مسائل مورد نیاز جامعه و انقلاب را کشف، برنامه ریزی و دنبال کنیم.

وی افزود: در بسیج کاری را دنبال می‌کنیم که قبل از آن از اثربخش بودن آن مطمئن باشیم. اگر اثر کار را در کف جامعه نبینیم کار نمی‌کنیم. این اثرگذاری منطبق بر نیازهای جامعه و انقلاب اسلامی است و کارها را در بسیج جهادی انجام می‌دهیم به طوری که کارها گران نباشد. در بسیج حفظ منافع ملی، همگرایی و انسجام مردم را اصل اساسی دانسته و آن را متعلق به همه مردم می‌دانیم.

غیب پرور ادامه داد: این شجره طیبه متعلق به انقلاب اسلامی است و هرکسی که دلداده نظام و رهبری باشد، لاجرم بسیجی است. میزان و محک، دلدادگی به آرمان های انقلاب، رهبر انقلاب، راه شهیدان و منافع ملی است و خوشحالیم که بگوییم ۸۰ میلیون بسیجی در کشور داریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برنامه های بسیج در هفت سرفصل، تصریح کرد: در سراسر کشور ۱۵۲ هزار رده بسیج داریم که گسترده‌ترین شبکه مردمی است و در محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی، فرهنگ، کاهش آسیب های اجتماعی، علم و فناوری، کمک به زیرساخت ها و دفاعی و امنیتی فعالیت داریم./منبع مهر