کارگران حق اعتراض و مطالبه حقوق خود را دارند/هیچ کسی نباید برای این قشرزحمت کش مزاحمت ایجاد کند
کارگران حق اعتراض و مطالبه حقوق خود را دارند/هیچ کسی نباید برای این قشرزحمت کش مزاحمت ایجاد کند

علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون کارگری در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی صبح اقتصاد با انتقاد از برخورد ناصحیح مدیران با کارگران معترض شرکت‌های آذرآب و هپکو در اراک ،گفت : براساس قانون، کارگران حق بیان آزادانه اعتراض و مطالباتشان را دارند و هیچ کسی نباید برای […]

نماینده مردم تهران

علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون کارگری در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی صبح اقتصاد با انتقاد از برخورد ناصحیح مدیران با کارگران معترض شرکت‌های آذرآب و هپکو در اراک ،گفت : براساس قانون، کارگران حق بیان آزادانه اعتراض و مطالباتشان را دارند و هیچ کسی نباید برای این قشر زحمت کش جامعه مزاحمت ایجاد کند.
وی افزود: قانون کار به کارگران اجازه اعتراض در محیط کاری‌شان را داده است تا بتوانند مطالبات به حق خود را پیگیری کنند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نحوه برخورد با کارگران معترض این دو شرکت درست نبود. این قشر زحمت کش بدنباله مطالبه پرداخت حقوق معوقه‌شان بودند.
چندی پیش؛ در ادامه اعتراضات صنفی کارگران دو کارخانه آذرآب و هپکو، شماری از کارگران این دو واحد صنعتی در نقاط جداگانه شهر اراک تجمع کردند.کارگران در این تجمع از مسئولان مربوطه تقاضای رسیدگی موثر به موضوع مطالبات معوقه حقوقی، برطرف شدن مسئله‌ بدهی‌های بیمه‌ای و بانکی این واحد صنعتی و از سرگیری فعالیت‌های کارخانه آذر آب را داشتند.