حکم ارتداد بانی عرفان حلقه جز اعدام است؟
حکم ارتداد بانی عرفان حلقه جز اعدام است؟

  بنابر گزارش خبرگزاری عرفان (اِنا)، حکم اعدام محمدعلی طاهری بنیانگذار عرفان حلقه به استناد ماده ۲۸۶ قانون مجازات اسلامی صادر شده است . زینب طاهری یکی از وکلای آقای محمدعلی طاهری هم اعلام کرده که :”حکم اعدام محمدعلی طاهری، علارغم نقض دادنامه توسط شعبه ۳۳ دیوان عالی کشور صادر شده است”. صدور حکم اعدام […]

 

بنابر گزارش خبرگزاری عرفان (اِنا)، حکم اعدام محمدعلی طاهری بنیانگذار عرفان حلقه به استناد ماده ۲۸۶ قانون مجازات اسلامی صادر شده است .

زینب طاهری یکی از وکلای آقای محمدعلی طاهری هم اعلام کرده که :”حکم اعدام محمدعلی طاهری، علارغم نقض دادنامه توسط شعبه ۳۳ دیوان عالی کشور صادر شده است”. صدور حکم اعدام روز یکشنبه ۵ شهریورماه ۱۳۹۶ ابلاغ شده. حکم صادره در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی احمدزاده و طیران انجام گرفته است که از قضات عالیرتبه در قوه قضاییه هستند. وکیل محمدعلی طاهری در خصوص حکم صادره گفته است که : “اعمال و استناد به ماده ۲۸۶قانون مجازات مصوب ۱۳۹۲ در مورد جرم افساد فی الارض صحیح نیست ، زیرا که جرم انتسابی پیش از وضع قانون به وقوع پیوسته ومطابق ماده ۱۱قانون مجازات اسلامی، محکوم کردن متهم به استناد قانون موخر التصویب صحیح نیست)،  حال آنکه فساد عقیدتی و انحراف از نص قرآن مجید و بدعت در مفاد احکام و اعتقادات امری جاریست اینکه  دادگاه با توجه به ایراد مرجع عالی قضایی به استناد قانون موخر التصویب اقدام به صدور حکم اعدام برای دکتر محمد علی طاهری نمود. موید این مطلب است که عمل جریان سازی شبه بهائیت که در عرفان حلقه صورت می پذیرد در جامعه جاریست و هر روز تعدادی از زنان و مردان در جهان را با حمایت جریانهای فرهنگی و مرتبط با سرویسهای اطلاعاتی غرب به بی اعتقادی و اذلال می کشاند. حکم اعدام در شرایطی صادر شده که جیغ جریانهای ابزاری در مقابل نص صریح شریعت را به فریاد کشانیده است.

ادعای تلویحی طاهری مبنی بر ارتباط با امام زمان عج، خود مبین ساختگی بودن کل جریان به اصطلاح عرفانی است. حسب مکتوب جناب حجت الاسلام انهاری:

طاهری در ابتدای کتاب «انسان از منظری دیگر» بیان می‌دارد که ارتباط با شبکه شعور کیهانی فیض و رحمت عام الهی است و در انحصار هیچ گروهی نیست (همان.ص ۲۰) ولی در چند صفحه بعد می نویسد درمانگری و کسب آگاهی و اتصال تنها از طریق تفویض این اتصالات صورت می‌گیرد و فرد با امضای سوگندنامه و تعهد به مجموعه حلقه از این اتصال بهره مند می گرددو دکان داری اینجاست که  تفویض کننده شخص طاهری و شاگردان  بلا فصل او هستند (همان.ص۸۷) در کنار سوالهای متعددی که هم اکنون در ذهن مخاطبان ایجاد می شود که تنها به یک سوال اکتفا میکنم و آن اینکه چرا قبل از شخص طاهری تمامی انسان های قبل از طاهری تا حضرت آدم از این نعمت و فیض الهی بی بهره بودند و حتی وجود حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم و اهل بیت پاکش و نه قرآن کریم به این مهم اشاره ای نکردند؟ و مردم را نعوذ بالله از از آن بی بهره گذاشتند و در خسارت عظمی نگاه داشتند! و این طاهری بود که گره از کار همگان گشود و راه سعادت را به بشریت  نمایان ساخت!؟؟

طبق اعتقاد شیعه اگر این مهم واقعیت داشته باشد که عمل طاهری بدعتی بیش نیست بایستی این تفویضات و اصل این ارتباط با روح القدس به امام زمان عج واگذار شود نه شخص طاهری چرا که تنها شخص والایی که در این امر می تواند با روح القدس در ارتباط باشد شخص حضرت می باشند نه ایشان.

طاهری در «مقاله منجی موعود» در وصف منجی می نویسد «معلم عهد آخر در این عصر، معرفتی به بشر عرضه می کند که تا به آن زمان به وضوح عرضه نشده است و یا به عبارت بهتر، کشف رمز نشده است، او می آید قرآن و کتب آسمانی را کشف رمز کند» و این نکته کاملا روشن است که کشف رمز از قرآن از جمله ادعاهای مختص به طاهری است و در مکتوب خود بصورت مرموزانه کدهایی داده است که من با منجی موعود بی ارتباط نیستم!

وقتی به اظهارات محمد علی باب در ایجاد بهائیت نگاه می کنیم تشابه اظهارات طاهری را کاملا مشهود در جهت ایجاد دینی جدید که مبانی حوزوی را در چارچوب خوافات و مبانی خود را در ارتباط با عوامل پشت پرده در ایجاد یک ارتداد عمیق و ویرانگر است.

ظاهرا شکل دین دارد و باطناً ریشه بر انداز است.

جسارت نظام اسلام در برخورد با این انحرافات ستودنی است.

هر جریان سازی خارج از اعتقاد ناب شیعه میتواند شاخه های متعددی یافته و دخالت امثال انگلستان را در دین و مذهب سازی امثال وهابیت ، بهائیت، انجمن ضدبهائیت و امروز عرفان حلقه گشاده تر نماید.

جناب طاهری که در حلقه درمانش عالم و آدم را نجات میبخشید امروز برای نجات خود متوسل به حقوق بشر امریکا ییست

بهرام که گور میگرفتی همه عمر

دیدی که چگونه گور بهرام گرفت؟

در جریان سازی اقتصادی نیز فعالیت انگلیس و امریکا از حد تصور گذشته و امروز تنها به ماسونیسم ختم نمیشود و ساختار هوشمندی در کشور نداشته ایم که این ماجرا را نیز رصد نموده و دستهای پشت پرده در این شیوه برخورد با ناموس اقتصادی مردم و کشور را افشاء و در حد امثال طاهری هایش به اعدام محکوم کند.

والسلام

حمید رضا نقاشیان