دولت مشکلات کارخانه ها و صنایع کوچک را سریعتر حل کند
دولت مشکلات کارخانه ها و صنایع کوچک را سریعتر حل کند

حسین علی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و گو با خبرنگار اقتصادی صبح اقتصاد با اشاره به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم، اظهار داشت: دولت باید هرچه سریعترمشکلات کارخانه‌ها و صنایع کوچکی که در حال رکود و تعطیلی هستند را حل کند. وی ادامه داد: عدم تعطیلی کارخانه ها و صنایع […]

حسین علی شهریاری

حسین علی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و گو با خبرنگار اقتصادی صبح اقتصاد با اشاره به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم، اظهار داشت: دولت باید هرچه سریعترمشکلات کارخانه‌ها و صنایع کوچکی که در حال رکود و تعطیلی هستند را حل کند.

وی ادامه داد: عدم تعطیلی کارخانه ها و صنایع کوچک باعث ایجاد اشتغال در جوانان و جامعه می‌شود و این امر سهم زیادی در حل مشکل اقتصادی و معیشتی جامعه دارد.

شهریاری با اشاره به اینکه توزیع ثروت در صنایع کشورباید عادلانه باشد، گفت: وزارت صنایع و معادن بایستی نسبت به این موضوع مهم اهتمام جدی داشته باشد و از رانت و لابی برای واگذاری صنایع جلو گیری کند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: دولت باید به اصلاح زیرساخت های اصلی کشور اهمیت دهد و سرمایه‌های خود را در مناطق محروم و سرخط توسعه یافته هدایت کند، که این امر باعث حل مشکلات مستضعفین می شود.