حمایت دولت از حضور استارتاپهای ایرانی در نمایشگاه باکوتل ۲۰۱۷
حمایت دولت از حضور استارتاپهای ایرانی در نمایشگاه باکوتل ۲۰۱۷

مدیرکل امور بین‌الملل و مطالعات راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از حمایت این وزارتخانه برای حضور استارتاپهای ایرانی در نمایشگاه باکوتل ۲۰۱۷ خبر داد و گفت: حضور ۱۴ شرکت ایرانی در این نمایشگاه قطعی است.  حسین ملک با اشاره به برگزاری نمایشگاه باکوتل ۲۰۱۷ گفت: برگزاری این نمایشگاه یکی از رویدادهای مهم صنعت ارتباطات […]

مدیرکل امور بین‌الملل و مطالعات راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از حمایت این وزارتخانه برای حضور استارتاپهای ایرانی در نمایشگاه باکوتل ۲۰۱۷ خبر داد و گفت: حضور ۱۴ شرکت ایرانی در این نمایشگاه قطعی است.

 حسین ملک با اشاره به برگزاری نمایشگاه باکوتل ۲۰۱۷ گفت: برگزاری این نمایشگاه یکی از رویدادهای مهم صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات در منطقه قفقاز است که امسال بیست‌وسومین دوره آن برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه ۵ تا ۸ دسامبر برابر با ۱۴ تا ۱۷ آذرماه در باکو برگزار می‌شود، افزود: با رایزنیهای انجام شده توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و در راستای حمایت دولت، از کسب‌وکارهای نوپا، شرکتهایی از بخش خصوصی ایران در حوزه ICT در این نمایشگاه شرکت می‌کنند.

به گفته ملک برای حمایت از بخش خصوصی، با هماهنگیهای انجام شده با طرف خارجی، فضای رایگان در اختیار شرکتهای خصوصی ایرانی و علاقمند برای حضور در این نمایشگاه قرار می‌‌گیرد تا با عرضه توانمندیها و محصولات خود بتوانند فرصتی برای بازاریابی و ارایه محصولات خود در اختیار گیرند.