حمایت «شویبله» از یک تاجر برای جانشینی مرکل
حمایت «شویبله» از یک تاجر برای جانشینی مرکل

رئیس پارلمان آلمان، با توجه به عدم تمایل «آنگلا مرکل» برای ادامه حضور در سمت ریاست حزب سوسیال مسیحی این کشور، حمایت خود را از انتخاب یک تاجر به عنوان رئیس جدید این حزب اعلام کرد.  «ولفگانگ شویبله» رئیس پارلمان آلمان و وزیر سابق دارایی این کشور، اعلام کرد که از جانشینی «فردریک مرز» به […]

رئیس پارلمان آلمان، با توجه به عدم تمایل «آنگلا مرکل» برای ادامه حضور در سمت ریاست حزب سوسیال مسیحی این کشور، حمایت خود را از انتخاب یک تاجر به عنوان رئیس جدید این حزب اعلام کرد.

 «ولفگانگ شویبله» رئیس پارلمان آلمان و وزیر سابق دارایی این کشور، اعلام کرد که از جانشینی «فردریک مرز» به جای «آنگلا مرکل» به عنوان رهبر حزب سوسیال مسیحی حمایت می کند.

آنگلا مرکل هفته گذشته و پس از نتیجه ناامید کننده حزب سوسیال مسیحی در انتخابات محلی اعلام کرد که دیگر برای تصدی رهبری این حزب نامزد نمی شود.

فردریک مرز از تاجران معروف آلمانی است و انتخاب وی به عنوان ریاست حزب سوسیال مسیحی به معنای حرکت این حزب برای کاهش نرخ مالیات خواهد بود.

نظرسنجی های انجام شده در آلمان نشان می دهد که حمایت از مرز برای تصدی رهبری حزب سوسیال مسیحی بیش از «آنگرت کرامپ کارنبور» است. کارنبور از اعضای بلند پایه این حزب بوده و او را وارث سیاست های مرکل می دانند.