تداوم حملات خمپاره ای و راکتی تروریست ها به محله های مسکونی دمشق
تداوم حملات خمپاره ای و راکتی تروریست ها به محله های مسکونی دمشق

منابع سوری از ادامه حملات خمپاره ای و راکتی تروریست ها به محله های مسکونی دمشق در سایه حمایت آمریکا و غربی ها خبر دادند. تلویزیون سوریه از ادامه حملات خمپاره ای و راکتی گروههای مسلح به دمشق خبر داد. بر اساس این گزارش؛ ۸ راکت به اطراف بیمارستان بیرونی در دمشق شلیک شده است […]

منابع سوری از ادامه حملات خمپاره ای و راکتی تروریست ها به محله های مسکونی دمشق در سایه حمایت آمریکا و غربی ها خبر دادند.

تلویزیون سوریه از ادامه حملات خمپاره ای و راکتی گروههای مسلح به دمشق خبر داد.

بر اساس این گزارش؛ ۸ راکت به اطراف بیمارستان بیرونی در دمشق شلیک شده است و ۵ گلوله خمپاره نیز به اطراف حرستا در حومه دمشق از سوی گروههای مسلح و تررویستی شلیک شده است.

از سوی دیگر مرکز روسی ویژه تلاش های آشتی در سوریه اعلام کرد: جبهه النصره در راستای اقدامات تحریک آمیز به منظور شکست آتش بس حرکت می کند.

شایان ذکر است که آمریکا و غربی ها همزمان با عملیات ارتش سوریه علیه تروریستها در دمشق به تکاپو افتاده اند و علاوه بر جنجال فراوان رسانه ای، در شورای امنیت و مجامع حقوق بشری نیز بر دامنه تحرکات خود افزوده اند و می کوشند که روسیه و دولت سوریه را هدف قرار دهند در حالی که به حملات مرگبار تروریستها به محله های مسکونی دمشق توجهی ندارند.