یمن ، آل سعود، سفاکی!
یمن ، آل سعود، سفاکی!

ادامه حملات رژیم عربستان سعودی به شهر ها و مردم بی دفاع یمن و کشتار صدها زن و مرد بیگناه، شرایط نظامی، بهداشتی و درمانی را در یمن دشوارتر از پیش کرده و به نقطه انفجار رسانده است. دو سال و نیم حملات ددمنشانه عربستان به یمن باعث کشتن هزاران انسان بیگناه شده است. افزون […]

ادامه حملات رژیم عربستان سعودی به شهر ها و مردم بی دفاع یمن و کشتار صدها زن و مرد بیگناه، شرایط نظامی، بهداشتی و درمانی را در یمن دشوارتر از پیش کرده و به نقطه انفجار رسانده است.

دو سال و نیم حملات ددمنشانه عربستان به یمن باعث کشتن هزاران انسان بیگناه شده است.

افزون بر این تجاوز خانمان سوز در یمن هم اکنون بیماری وبا در این کشور روزانه جان هزاران نفر راهم می گیرد.

حملات این عرب نمایانِ ضد عرب  زیر ساخت های یمن بخصوص زیر ساخت های اقتصادی این کشور را بکلی نابود کرده است.  جامعه جهانی و بخصوص سازمان ملل در قبال جنایات و برادر کشی مسلمان علیه مسلمان در یمن سکوت مرگ اختیار کرده است.

کارشناسان مسائل سیاسی و بین‌المللی با اشاره به محاصره غیرقانونی و نامشروع هوایی، دریایی و زمینی در یمن که موجب گسترش فقر و گرسنگی مردم غیرنظامی شده است را فاجعه بار ترین کشتار بی دلیل در شصت سال گذشته قلمداد میکنند.

از جانبی دیگر شیوع بیماری وبا و جان دادن افراد بیگناه از دیگر نتایج حمله وحشیانه رژیم سفاک سعودی است و سازمان بهداشت جهانی به خفقان حنجره دچار گردیده و دم فروبسته و فقط نگاه میکنند. حق السکوت در قبال  جنایات به دلیل رشوه ای است که عربستان پرداخت می کند.

آل سعود در قبال سکوت و خناق به سردمداران و عناصر کاخ سفید نشین در آمریکا رشوه می دهد تا چشم خود را بر این وقعه هولناک قرن ۲۱ ببندند و خود را به کوری و کری و گاها به نفهمی بزنند.

ناکامی آل سعود در ادعای حضور ایران در یمن و استفاده از ابزار ایران هراسی برای توجیه افکار عمومی داخلی و مردم منطقه بهره می برد

با توجه به افشاشدن نقش و دخالت سعودی ها در حوادث تروریستی در منطقه و همچنین پشتیبانی آنان از داعش و من تبع تروریزم او در سوریه، لبنان و عراق، باید پرسید این ایران است که به یمن حمله کرده ؟

جمهوری اسلامی ایران همواره بر پایان یافتن بحران یمن تاکید داشته اما متاسفانه این رژیم سفاک آل سعود بوده که بر کشتار مردم بیگناه پای فشرده  و خون ریزانه اصرار به کشتار دارد.

کارشناسان مسائل سیاسی و بین‌المللی بمنظور رهیافت به راهکارهای پایان یافتن بحران یمن معتقدند شورای امنیت سازمان ملل باید به بحران یمن ورود کند و با صدور قطعنامه و محکوم کردن جنایات آل سعود، برآتش بس و پایان جنگ تاکید نماید.

از دیدکارشناسان بی طرف بین المللی، عربستان باید برای شروع جنگ در یمن و خسارات زیانبار مادی و جانی به ملت مظلوم این کشور، غرامت پرداخت کند و جامعه جهانی مکلف به ایجاد راهکارهایی است که این کشور را ملزم به این پرداخت نماید.

جامعه جهانی کاملا واقف به این امر است که همکاریهای نظامی و خرید های تسلیحاتی عربستان از آمریکا، خصوصا  خرید نزدیک به ششصد میلیارد دلاری تجهیزات نظامی از آمریکا در واقع رشوه ای است که سران سعودی به آمریکا داده اند تا در قبال جنایات آنها در منطقه بخصوص یمن سکوت مرگبار پیشه کنند.

سران سازمان ملل معترفند از آنجا که عربستان هزینه سازمان ملل را پرداخت میکند، این سازمان در قبال جنایات عربستان سکوت کرده است و این در واقع مصداق همان حق السکوت و رشوه  است.

جامعه جهانی و افکار عمومی باید برای پایان یافتن جنایات و تجاوزات رژیم سعودی بپاخیزد و این کشور را تحت فشار قرار دهند. والا این روش که با پول میتوان مرتکب هر جنایتی در جهان گردید روز بروز شایع تر خواهد شد.

والسلام

حمید رضا نقاشیان