حمله انصارالله یمن به فرودگاه أبها
حمله انصارالله یمن به فرودگاه أبها
سخنگوی نیروهای مسلح یمن از حمله پهپادی این نیروها به فرودگاه ابها و پایگاه ملک خالد عربستان خبر داد.

به گزارش واحد بین الملل خبرگزاری صبح اقتصاد به نقل از شبکه المسیره، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن وابسته به جنبش انصارالله امروز (دوشنبه) اعلام کرد که یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با استفاده از سه فروند پهپاد فرودگاه ابها و پایگاه نظامی ملک خالد عربستان هدف قرار داد.”حمله انصارالله یمن به فرودگاه أبها و و پایگاه ملک خالد عربستان”

وی در این باره گفت: در این حمله از سه فروند پهپاد قاصف k۲ استفاده شد و اهداف مورد نظر به دقت هدف قرار گرفته شدند.

یحیی سریع همچنین خاطرنشان کرد: این عملیات در چارچوب حق طبیعی و قانونی ما برای پاسخ به جنایات ائتلاف متجاوز عربی و محاصره مداوم آن علیه یمن انجام شد.

به نقل از خبرگزاری والا، رووین ریولین، رئیس رژیم صهیونیستی در کنفرانس بشیفا در قدس اشغالی گفت، چهار انتخابات در ظرف کمتر از دو سال بیانگر این است که دموکراسی رژیم دچار بحران شده است.

وی افزود: هفته بعد اسرائیلی ها دوباره به پای صندوق های رأی خواهند رفت اما این بار آنها خوشحال به آنجا نخواهند آمد. آنها خواهان دموکراسی کارا و توانمند هستند.

چهارمین انتخابات کنست در خارج از اراضی اشغالی ۱۰ مارس به مدت دو روز برگزار شد و انتخابات در داخل اراضی اشغالی هم ۲۳ مارس برگزار می شود.”حمله انصارالله یمن به فرودگاه أبها و و پایگاه ملک خالد عربستان”

طی دو سال اخیر سه انتخابات پارلمانی در اراضی اشغالی برگزار شده است؛ دو انتخابات پارلمانی در آوریل و سپتامبر ۲۰۱۹ و سومین انتخابات در دوم مارس ۲۰۲۰ برای انتخاب اعضای بیست و سومین دوره کنست برگزار شد و در هیچ‌کدام از آن‌ها احزاب موفق به تشکیل دولت نشدند.

  • منبع خبر : ایسنا