حمله نافرجام به منزل معاون دوم ریاست اجرایی دولت افغانستان
حمله نافرجام به منزل معاون دوم ریاست اجرایی دولت افغانستان

چهار مهاجم مسلح شب گذشته به محافظان منزل «محقق» معاون ریاست اجرایی دولت افغانستان در حوزه ششم امنیتی شهر کابل حمله کردند.  برخی از خبرنگاران افغان در فضای مجازی امروز اعلام کردند که شب گذشته چهار مهاجم مسلح به منزل محقق معاون دوم ریاست اجرایی دولت افغانستان در کابل حمله کردند. بر اساس این گزارش، […]

چهار مهاجم مسلح شب گذشته به محافظان منزل «محقق» معاون ریاست اجرایی دولت افغانستان در حوزه ششم امنیتی شهر کابل حمله کردند.

 برخی از خبرنگاران افغان در فضای مجازی امروز اعلام کردند که شب گذشته چهار مهاجم مسلح به منزل محقق معاون دوم ریاست اجرایی دولت افغانستان در کابل حمله کردند.

بر اساس این گزارش، چهار مهاجم مسلح سوار بر موتورسیکلت به محافظان خانه محقق حمله کردند که در آتش متقابل یک نفر از مهاجمان زخمی شده است.

گفته می‌شود در جریان این درگیری که در حوزه ششم امنیتی شهر کابل رخ داد یکی از مهاجمان از سوی نیروهای امنیتی افغان بازداشت شده و به محافظان محقق نیز آسیبی نرسیده است.

تا کنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله را به عهده نگرفته است و مقامات امنیتی افغان نیز این خبر را تایید نکرده‌اند.

این در حالی است که پیش از این نیز یک خودروی بمب گذاری شده در برابر ساختمان منزل محقق در منطقه «سرکاریز» ده‌ها کشته و زخمی برجا گذاشته بود.