حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به مرکز غزه/پاسخ موشکی مقاومت
حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به مرکز غزه/پاسخ موشکی مقاومت

پهپادهای جاسوسی رژیم صهیونیستی بامداد امروز (چهارشنبه) خودرویی را در مرکز شهر غزه هدف قرار دادند که با پاسخ موشکی نیروهای مقاومت رو به رو شدند. رژیم صهیونیستی بامداد امروز با پهپادهای جاسوسی خود، یک خودرو را اردوگاه «النصیرات» واقع در مرکز غزه هدف قرار داد. این خودرو در حالی که در اردوگاه پناهجویان «النصیرات» در […]

پهپادهای جاسوسی رژیم صهیونیستی بامداد امروز (چهارشنبه) خودرویی را در مرکز شهر غزه هدف قرار دادند که با پاسخ موشکی نیروهای مقاومت رو به رو شدند.

رژیم صهیونیستی بامداد امروز با پهپادهای جاسوسی خود، یک خودرو را اردوگاه «النصیرات» واقع در مرکز غزه هدف قرار داد.

این خودرو در حالی که در اردوگاه پناهجویان «النصیرات» در منطقه «دیر البلح» پارک شده بوده، هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

همزمان با انتشار گزارش‌هایی مبنی بر حمله پهپادی صهیونیست‌ها به منطقه‌ای در نوارغزه، رسانه‌های صهیونیستی بامداد چهارشنبه از به صدا درآمدن آژیر هشدار حمله موشکی در شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور نوارغزه خبر دادند.

به نوشته پایگاه «آی ۲۴»، پس از به صدا درآمدن آژیر، یک موشک در محوطه باز در شهرک «شعار هنگو» در نزدیکی نوارغزه فرود آمده است. سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی تایید کرده که یک موشک به سمت این شهرک شلیک شده است. در شهرک «هوف اشکلون» هم آژیر خطر دو بار به صدا درآمده است.