ارائه خدمات ویژه از طریق کارتهای منزلت به سالمندان
ارائه خدمات ویژه از طریق کارتهای منزلت به سالمندان

شهردار تهران از ارائه خدمات ویژه توسط کارتهای منزلت در آینده خبر داد. محمدعلی نجفی در همایش پیاده‌روی و گردهمایی سالمندان شهر تهران که صبح امروز در پردیس تئاتر تهران در منطقه ۱۵ برگزار شد ، اظهار کرد: برای بنده افتخاری است که امروز در جمع شهروندان ارشد تهرانی و سالمندان حضور پیدا کرده ام. […]

نجفی

شهردار تهران از ارائه خدمات ویژه توسط کارتهای منزلت در آینده خبر داد.

محمدعلی نجفی در همایش پیاده‌روی و گردهمایی سالمندان شهر تهران که صبح امروز در پردیس تئاتر تهران در منطقه ۱۵ برگزار شد ، اظهار کرد: برای بنده افتخاری است که امروز در جمع شهروندان ارشد تهرانی و سالمندان حضور پیدا کرده ام.

وی تصریح کرد: شهروندان ارشد تهرانی خوشبختانه به لحاظ جسمی و روحی شرایط خوبی را دارند.

شهردار تهران گفت: همانطور که اشاره شده است سالمندی از نظر ما یک فرصت است نه تهدید و در ادبیات و فرهنگ ما نیز به این موضوع اشاره شده است.

نجفی ادامه داد: شهروندان ارشد ما گنجینه‌ای از عشق محبت و عاطفه هستند و سرمایه‌ای برای شهر محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته از سوی شهرداری تهران برای سالمندان بیان کرد: طی سال‌های گذشته اقداماتی صورت گرفته که اگر ضعف‌ها و نارسایی‌هایی صورت گرفته باید مرتفع شود.

شهردار تهران با اشاره به فعالیت کانون‌های سلامت در شهر تهران گفت: این کانون‌ها نهادهای غیردولتی فعال و با ارزشی هستند که حتما باید تقویت شوند.

نجفی با اشاره به توزیع کارت منزلت به سالمندان تهرانی تصریح کرد: طی صحبتی که امروز با برخی از سالمندان داشتم اعلام کردم که برخی از خدمات شامل این کارتها نمی شود و ایراداتی وجود دارد که در این خصوص قطعا پیگیری خواهد شد.

وی گفت: تلاش می‌کنیم خدمات بیشتر و بهتری از طریق کارتهای منزلت در اختیار سالمندان قرار بگیرد.

شهردار تهران افزود: باید تلاش کنیم شهری توام با آرامش و آسایش برای قشرهای مختلف از جمله کودکان، نوجوانان، بانوان و سالمندان در شهر تهران فراهم شود.