ان شاءالله خروج آمریکا از برجام نیز برای کشور برکاتی به همراه دارد
ان شاءالله خروج آمریکا از برجام نیز برای کشور برکاتی به همراه دارد

فرمانده نیروی انتظامی با تبریک خروج ترامپ از برجام گفت: ان شاءالله خروج آمریکا از برجام نیز برای کشور برکاتی به همراه دارد. سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی(ناجا) در نخستین همایش ملی مهارت آموزی کارکنان وظیفه، خروج آمریکا از برجام را تبریک گفت و اظهار کرد: همان گونه که امام خمینی (ره) در اوایل […]

فرمانده نیروی انتظامی با تبریک خروج ترامپ از برجام گفت: ان شاءالله خروج آمریکا از برجام نیز برای کشور برکاتی به همراه دارد.

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی(ناجا) در نخستین همایش ملی مهارت آموزی کارکنان وظیفه، خروج آمریکا از برجام را تبریک گفت و اظهار کرد: همان گونه که امام خمینی (ره) در اوایل انقلاب فرمودند، تحریم آمریکا برای مردم ما نعمت به همراه دارد. ان شاءالله خروج آمریکا از برجام نیز برای کشور برکاتی به همراه دارد.

وی افزود: توجه به کار و تلاش و تولید داخل قطعا به نیروهای جوان بستگی دارد و با مهارت آموزی کارکنان این مهم محقق خواهد شد.

سردار اشتری گفت: نیروی انتظامی به دلیل گستردگی و تنوع مأموریت ها کمتر تمرکز پادگانی دارد و تقریبا در همه نقاط کشور مشغول خدمت رسانی به مردم است و کمتر می‌تواند برای سربازان، دوره های مهارت آموزی حین خدمت برگزار کند اما با این حال از ظرفیت های موجود حداکثر استفاده را در راستای مهارت آموزی سربازان وظیفه به کار خواهیم بست.

فرمانده ناجا افزود: سربازان ما در کنار نیروهای مرزبانی در۸۷۵۵ کیلومتر مرز خشکی و دریایی مشغول حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با بیان اینکه سربازان باید در کنار فراگیری و کسب آمادگی های رزمی و دفاعی، سبک زندگی ایرانی و اسلامی را نیز فرا بگیرند، تاکید کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بیشترین تمرکز را بر انسان محوری گذاشته‌اند، به همین دلیل نیز باید اهتمامی جدی در این زمینه داشته باشیم.

وی تاکید کرد: باید بدانیم جوانان سربازی که در حال خدمت هستند، امانتی از سوی مردم در دستان ما می باشند؛ سربازان عزیز نباید تصور کنند که این دو سال را هر گونه که هست بگذرانند بلکه بایستی از لحاظ اعتقادی تغییرات مثبتی در آنها ایجاد شود. بیش از ۴۰ درصد سربازان وظیفه، تحصیلات عالی دارند که باید از ظرفیت این عزیزان برای آموزش سایر سربازان استفاده کرد و از ایده‌ها و ابتکارات آنها در نیروهای مسلح بهره برداری شود.