آغاز خروج نیروهای آمریکایی از عراق
آغاز خروج نیروهای آمریکایی از عراق

مقاطعه‌کاران غربی در یک پایگاه ائتلاف تحت امر آمریکا در عراق می‌گویند نیروهای آمریکایی به دنبال شکست گروه داعش، خروج خودشان را از این کشور جنگ‌زده آغاز کرده‌اند. به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، آنها می‌گویند سربازان آمریکایی، تسلیحات و تجهیزات از عراق به افغانستان منتقل می‌شوند. این مقاطعه‌کاران می‌گویند ده‌ها سرباز آمریکایی در هفته گذشته […]

مقاطعه‌کاران غربی در یک پایگاه ائتلاف تحت امر آمریکا در عراق می‌گویند نیروهای آمریکایی به دنبال شکست گروه داعش، خروج خودشان را از این کشور جنگ‌زده آغاز کرده‌اند.

به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، آنها می‌گویند سربازان آمریکایی، تسلیحات و تجهیزات از عراق به افغانستان منتقل می‌شوند. این مقاطعه‌کاران می‌گویند ده‌ها سرباز آمریکایی در هفته گذشته از درگیری‌های روزانه خارج شدند.

دو مقام عراقی به آسوشیتدپرس گفتند ائتلاف تحت امر آمریکا برای اولین بار از زمان شروع جنگ ضد داعش در حدود سه سال پیش، به توافقی برای کاهش نیروهایش در عراق دست یافته است.

یکی از خبرنگاران آسوشیتدپرس در این پایگاه گزارش داد تحرکات نیروها با اظهارات مقام‌ها همخوانی دارد. این مقام‌ها و مقاطعه‌کاران که با محدودیت‌هایی برای افشای میزان دقیق کاهش‌ها مواجه هستند، خواستند نامشان فاش نشود.