خرید میلگرد با شرایط آسان
خرید میلگرد با شرایط آسان
نخستین سوالی که در هنگام خرید میلگرد برای مصرف کنندگان به وجود می آید این است که این محصول را از کجا خریداری کنند؟ به دلیل اهمیت کیفیت مقاطع فولادی خرید آن ها از مراکز و کارخانجات معتبر ضروری می باشد

خرید میلگرد با شرایط آسان

نحوه خرید میلگرد از کارخانه

به گزارش خبرگزاری صبح اقتصاد،نخستین سوالی که در هنگام خرید میلگرد برای مصرف کنندگان به وجود می آید این است که این محصول را از کجا خریداری کنند؟ به دلیل اهمیت کیفیت مقاطع فولادی خرید آن ها از مراکز و کارخانجات معتبر ضروری می باشد لذا لازم است پیش از خرید این محصول علاوه بر در نظر گرفتن قیمت میلگرد ، به اعتبار مراکز فروش و یا کارخانه تولیدی توجه نمایید. با این حال سوالی که مطرح می شود این است که آیا میلگرد را مستقیما از خود کارخانه باید خریداری کرد و یا خرید از آهن فروشی به صرفه تر می باشد؟ در ادامه به تمامی سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

خرید میلگرد از کارخانه در چه شرایطی امکان پذیر است؟

نکته مهمی که در حین خرید میلگرد باید به آن توجه داشته باشید این است که قیمت این محصول در کارخانجات مختلف هیچ گاه با ثبات همراه نخواهد بود و لذا رقابت زیادی میان کارخانجات تولیدی وجود دارد و قیمت های متفاوتی را ارائه می دهند. تمام کسانی که در زمینه ساخت و ساز مشغول می باشند به خوبی می دانند که خرید میلگرد مستقیما از خود کارخانه برای آن ها به صرفه تر خواهد بود زیرا نیاز به صرف هزینه و زمان کمتری خواهد داشت و به دلیل اینکه محصول مستقیما از کارخانه به دست آن ها می رسد اطمینان بیشتری نیز نسبت به کیفیت آن دارند ولی باید بدانید که خرید این محصول مستقیما از کارخانه تنها برای بارهای بالای ۲۵ تن امکان پذیر است و پروسه خاص و پیچیدگی های زیادی نیز دارد. همچنین استعلام قیمت از تمامی کارخانجات بدون کمک کارشناسان این حوزه دشوار می باشد. برای مثال فولاد مبارکه اصفهان برای فروش محصولات خود و اعلام قیمت ورق گالوانیزه و سایر محصولات شرایط خاصی دارد. با توجه به تناژ بالای تولید محصولات در این شرکت مشتریانی می توانند به صورت مستقیم از این کارخانه خریداری کنند که دارای پروانه بهره برداری و با ظرفیت مصرف ورق به میزان سالیانه حداقل ۱۰۰۰ تن در محصولات گرم نوردیده و اسیدشویی و یا ۵۰۰ تن در محصولات سرد، گالوانیزه و رنگی و یا ۲۰۰ تن قلع اندود و یا ۱۰۰۰ تن به صورت ترکیبی باشند. همچنین کارخانه مصرف کننده باید در حال تولید و مجهز به تجهیزات تخلیه، انبارداری و ماشین آلات تبدیل ورق فولادی به محصول نهایی و دارای برنامه مصرف مستمر در یکی از محصولات شرکت فولاد مبارکه باشد. چنانچه مشتری دارای شرایط فوق باشد باید در سایت فولاد مبارکه و در قسمت مشتریان ثبت نام نموده و مدارک مورد نیاز این شرکت را ارسال نماید. همچنین برای خرید از شرکت ذوب آهن اصفهان می توانید از طریق بورس و پس از استعلام قیمت تیرآهن و سایر محصولات براساس تیرآهن مضرب ۵٫۵ تن و میلگرد مضرب ۴٫۷ تن یا حداقل ۲۲ تن از یک فرآورده یا ترکیبی از فرآورده ها اقدام نمایید. برای اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه خرید نیز می توانید به سایت این شرکت مراجعه نمایید.

خرید میلگرد با شرایط آسان

به دلیل اینکه اکثر خریداران محصولات فولادی را در تناژهای کمتری نیاز دارند و همچنین به دلیل شرایط دشوار خرید از کارخانجات شرکت مرکزآهن در تلاش است تمام پروسه های وقت گیر و هزینه های اضافی را برای شما عزیزان حذف کرده و میلگرد، تیرآهن و سایر مقاطع را با قیمت کارخانه و در زمانی کمتر در اختیار مشتریان قرار دهد. پیش از خرید محصول از آهن فروشی ها ابتدا لازم است در مورد محصول و مشخصات آن تحقیق کنید زیرا هر محصولی کاربرد خاصی در ساختمان دارد. همچنین از کیفیت محصول مورد نظر اطمینان کامل یابید چرا که اشتباه در نحوه انتخاب این محصولات عواقب جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت. در راستای اطمینان هر چه بیشتر می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید و پیش از خرید نیز قیمت میلگرد مورد نظر را از سایت استعلام نمایید. نحوه خرید محصولات از مرکزآهن به شرح زیر می باشد.

پس از انتخاب سایز و سایر مشخصات محصول بایستی با کارشناسان فروش از طریق شماره تلفن ۰۳۱۳۵۱۵۵ تماس و ضمن دادن اطلاعات بار اعم از سایز و محل تخلیه بار به کارشناسان، تناژ مورد نیاز خود را درخواست کنید. لازم به ذکر است در راستای راحتی هرچه بیشتر در امر خرید میزان تناژ مورد نیاز خود را از قبل شناسایی نموده و سپس نسبت به خرید اقدام نمایید.

دریافت پیش فاکتور

ارسال تائیدیه پیش فاکتور به همراه آدرس

پس از ارسال تائیدیه مبلغ پیش فاکتور ارسال می گردد.

پس از پرداخت مبلغ فاکتور نهایی با وزن دقیق دریافت می شود.

تسویه نهایی پس از تحویل بار صورت می گیرد. دقت نمایید که پیش از تحویل بار و رویت کامل بار خریداری شده مبلغ را به طور کامل واریز نکنید. همچنین پس از دریافت بار از صحیح بودن وزن آن اطمینان حاصل نمایید. پس از دریافت میلگرد آن را به طور کامل بررسی کرده و در صورت هر گونه مشکل و یا زنگ زدگی بار را مرجوع نمایید.