خلاف گویی در خصوص اقدامات دولت برهم زدن وحدت ملی است
خلاف گویی در خصوص اقدامات دولت برهم زدن وحدت ملی است
تهران- وزیر اطلاعات گفت: ناتوان جلوه دادن دولت و خلاف گویی در خصوص اقدامات دولت برهم زدن وحدت ملی است.

به گزارش واحد اجتماعی خبرگزاری صبح اقتصاد حجت الاسلام سید محمود علوی صبح سه شنبه در پنجمین نشست شورای اداری استان تهران طی سخنانی گفت: مسئولیت هایی که در اختیار ما است، به فرموده حضرت علی(ع) امانتی است که از سوی مردم به کارگزاران سپرده شده است، در فرهنگ اسلامی حکومت امامت و رهبری برای مردم است و این تفاوت نظام اسلامی با نظام های سیاسی غربی است.

وی افزود: متولیان حکومت باید بدانند که مسئولیتی از جانب مردم به آنها محول شده امانت است و از کار مردم گره گشایی کنند، قرار گرفتن مسئولین در پست های مدیریتی امتحان است و نباید خود را قیم مردم قلمداد کنیم، اگر متواضعانه با مردم برخورد کردیم آموزه های اسلام را پیاده کردیم، خدمت به مردم حق مردم است و اگر گره گشایی از کار مردم کردیم تازه به وظیفه خود عمل کردیم و منتی بر مردم نگذاریم.

وزیر اطلاعات با تاکید بر این که با اخلاق خوب که سرمایه فناناپذیر است به مشکلات مردم رسیدگی کنیم، گفت: ما خادم مردم هستیم و نباید مردم از ما بترسند بلکه این دشمن است که از ما باید بترسد، در هیچ کجای آموزه های اسلامی نداریم که مردم باید از مسئولین هراس داشته باشند.

علوی افزود: امروز در هر دو عرصه امنیت و اقتصاد با هجمه روبرو هستیم، دشمن اقتصاد را هدف قرار داده تا امنیت ما را مختل کند و در این برهه همه باید پشت سر رهبری حرکت و با اتحاد از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

وزیر اطلاعات گفت: در دولت یازدهم تا ۴ سال اول شاهد ثبات قیمت بودیم، این ثبات از قیمت گوشت تا ثبات قیمت ارز حاکم بود، اما آن چه که در یک سال گذشته اتفاق افتاده کار دولت نیست، بلکه نتیجه تحریم های آمریکا است.

وی اضافه کرد: اگر باور مردم این باشد که جهش قیمت کالاها کار دشمن است، مردم وارد صحنه می شوند و در کنار مسئولین قرار می گیرند و به دولت کمک می کنند، اگر طوری تبلیغ شود که همه بی ثباتی های اقتصادی ریشه در اقدامات دولت دارد جامعه دچار اختلاف خواهد شد.

وزیر اطلاعات گفت: ناتوان جلوه دادن دولت و خلاف گویی در خصوص اقدامات دولت برهم زدن وحدت ملی است، عملکرد دولت تنها در این یک سال خلاصه نمی شود و برخی خداخدا می‌کردند که برجام به هم بخورد و مریکا ایران را تحریم کند.

وی گفت: فشارهایی که امروز به مردم تحمیل می شود، نتیجه مستقیم اعمال تحریم های ظالمانه دولت آمریکا است، اما برخی ها فاقد بصیرت هستند و این موارد را نمی بینند.

  • منبع خبر : مهر