داربی احتمالی در فینال جام حذفی کجا برگزار می‌شود؟
داربی احتمالی در فینال جام حذفی کجا برگزار می‌شود؟
مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی در خصوص قرعه‌کشی این مسابقات توضیحاتی را ارائه کرد.

مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی در خصوص قرعه‌کشی این مسابقات توضیحاتی را ارائه کرد.

امیرحسین روشنک، مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی فوتبال در گفت و گو با ایسنا درمورد برگزاری قرعه‌کشی نیمه‌نهایی جام حذفی اظهار کرد: طبق این قرعه‌کشی، استقلال میزبان نساجی و هوادار میزبان پرسپولیس شد. طبق برنامه در روزهای ۳ و ۴ خرداد این ۲ بازی را برگزار می‌کنیم؛ البته امروز مشخص می‌شود که کدام بازی چهارم و کدام مسابقه سوم برگزار می‌شود.

وی در مورد برگزاری فینال جام حذفی تصریح کرد: قرار است در تاریخ دهم یا یازدهم خرداد این بازی را برگزار کنیم که به احتمال فراوان همان روز دهم انجام خواهد شد.

روشنک در خصوص برگزاری فینال در ورزشگاه یادگار امام تبریز هم گفت: باید مطابق آیین‌نامه‌ای که مورد تایید هیات رئیسه سازمان لیگ قرار گرفته عمل کنیم. قبل از قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی باید برای تعیین اولویت اول و دوم محل فینال، قرعه‌کشی می کردیم که ورزشگاه شهدای مس کرمان و یادگار امام تبریز به عنوان اولویت‌های اول و دوم از گوی خارج شدند. با توجه به بازدیدی که داشتم، ورزشگاه شهدای مس به بازی فینال نمی‌رسد و بازسازی‌اش در مرحله‌ای متوقف شده است. طبق قرعه‌کشی انجام شده ورزشگاه یادگار امام تبریز باید میزبان فینال باشد اما برای قطعیت یافتن موضوع باید مقامات استان آذربایجان شرقی تاییدیه نهایی را بدهند.

وی درخصوص اینکه اگر پرسپولیس و استقلال به فینال برسند، احتمال دارد بازی به جای تبریز در آزادی برگزار شود؟ پاسخ داد: اول باید دید این دو تیم به فینال صعود می‌کنند یا نه؛ اگر روندی که گفتم برای ورزشگاه یادگار امام کامل نشود، خود سازمان لیگ از سایر گزینه‌هایی که اسامی آن‌ها در آیین نامه آمده یک ورزشگاه را انتخاب می‌کند.

مسئول جام حذفی در پایان گفت: طبق ارزیابی‌های قبلی اینگونه نیست که تیم‌های شهرستانی کاملا از برگزاری بازی فینال در آزادی به ویژه مقابل پرسپولیس و استقلال رضایت داشته باشند. اگر بیشتر تیم‌ها رضایت داشته باشند می توانیم آزادی را انتخاب کنیم و آیین نامه را بر همین اساس تغییر بدهیم.