دختران سورپرایزم کردند
دختران سورپرایزم کردند
آنا براتی می‌گوید با اینکه دختران کشتی‌گیر ۹ ماه از اردوی ملی و مسابقه دور بودند اما آمادگی و انگیزه خوبی داشتند.

به گزارش واحد ورزشی خبرگزاری صبح اقتصاد آنا براتی در مورد اردوی تیم ملی کشتی آلیش که ۲۷ مهر تا اول آبان برگزار شد گفت: اردوی خیلی خوبی بود و بعد از ۹ ماه سورپرایز شدیم. فکر نمی‌کردم با وجود کرونا دوباره فعال شویم چون مجوز ورزش‌های برخوردی سخت صادر می‌شود.”دختران سورپرایزم کردند”

انگیزه کشتی‌گیران در اردو فوق العاده بالا بود به گونه‌ای که در طول ۴_۵ سالی که مربی تیم ملی هستم تا این حد آنها را باانگیزه ندیده بودم.

او در ادامه افزود: تست‌های آمادگی جسمانی و فنی را بعد از مشخص شدن نتیجه تست کرونا گرفتیم و دختران هم آخرین توان خود را گذاشتند. آنها با اینکه مدت زیادی از اردو و مسابقه دور بودند اما نتیجه تست‌هایشان خوب بود و سورپرایز شدم. درست است که به صورت انفرادی تمرین می ‌کردند اما جای اردو و تیم ملی را نمی‌گیرد. در پایان اردو هم برنامه‌ای به آنها دادیم تا در خانه انجام بدهند.

براتی در مورد اردوی بعدی تیم ملی گفت: قرار است هر ماه یک اردو داشته باشیم اما به شرایط شیوع کرونا بستگی دارد و اگر وضعیت وخیم شود، احتمال جابه‌جایی این تاریخ وجود دارد. در حال حاضر مسابقه خاصی نداریم که تعداد اردوها را بیشتر کنیم اما باید آماده باشیم تا در صورت مشخص شدن مسابقات غافلگیر نشویم.”دختران سورپرایزم کردند”

او در مورد احتمال افزایش تعداد نفرات دعوتی به اردوی تیم ملی بیان کرد: تعداد فعلا همین است چون همه چیز به کرونا بستگی دارد. دوست داشتیم نفرات سوم اوزان مختلف را هم دعوت کنیم اما تعداد زیاد می‌شد. نفرات فعلی در سالن فاصله را رعایت می‌کردند و کنترلشان راحت بود به همین دلیل باید با همین تعداد پیش برویم اما به دنبال برگزاری مسابقات قهرمانی کشور هستیم و باید ببینیم چگونه امکان برگزاری آن فراهم می‌شود.

براتی در مورد مسابقات قهرمانی کشور گفت: اولین برنامه ما مسابقات کشوری است چون خیلی احتیاج داریم که استعدادهای جدید را بشناسیم و دختران را محک بزنیم اما نمی‌دانم در این شرایط به ما مجوز می‌دهند یا خیر. امیدوارم کرونا هر چه زودتر تمام شود و همه چیز به حالت عادی برگردد.”دختران سورپرایزم کردند”

  • منبع خبر : ایسنا