درخواست رئیس جمهور مالدیو از جهان برای به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطین
درخواست رئیس جمهور مالدیو از جهان برای به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطین
رئیس جمهوری مالدیو تاکید کرد، کشور و ملتش قاطعانه در کنار ملت فلسطین می ایستند و از جهان خواست فلسطین را به عنوان کشور مستقل به رسمیت بشناسد.

به گزارش صبح اقتصاد رئیس جمهوری مالدیو تاکید کرد، کشور و ملتش قاطعانه در کنار ملت فلسطین می ایستند و از جهان خواست فلسطین را به عنوان کشور مستقل به رسمیت بشناسد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری سما، ابراهیم محمد، رئیس جمهور مالدیو در سخنرانی خود در هفتاد و ششمین دور نشست‌های مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک گفت، با وجود تلاش‌های این سازمان در طول چند دهه گذشته، ملت فلسطین همچنان در انتظار تحقق عدالت هستند و نقض حقوق غیر قابل تصرف این ملت توسط رژیم صهیونیستی به شکل روزافزونی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه جوانان فرهیخته جهان از ملت فلسطین دفاع کرده و نسبت به برخورد غیر انسانی با این ملت اعتراض می کنند، افزود، با وجود قطعنامه‌هایی که در مجمع عمومی و شورای امنیت صادر می شود حقوقی که این ملت به دست آورده یا اندک است و یا هیچ‌.

محمد گفت: به عنوان رئیس جمهوری یک کشور کوچک می‌توانم امروز اینجا بایستم و با همه شما صحبت کنم زیرا کشور من به عنوان یک کشور به رسمیت شناخته شده است. اگر فلسطین به طور کامل به عنوان یک کشور مستقل به رسمیت شناخته شود جهان چه چیزی را از دست خواهد داد؟

وی از سازمان ملل خواست به طور کامل کشور فلسطین را در این سازمان به رسمیت بشناسد و از آزادی‌های فردی ملت فلسطین حفاظت کند.

محمد در پایان گفت: می‌خواهم کشور فلسطینی را که با تمام مزایا و فرصت‌های عضویت کامل در سازمان ملل به رسمیت شناخته شده است، ببینم. مردم مالدیو برای به رسمیت شناختن کامل فلسطین به عنوان یک کشور مستقل به مبارزه ادامه خواهند داد.