درمان «نیمار» خارج از فرانسه بی‌احترامی به هواداران است!
درمان «نیمار» خارج از فرانسه بی‌احترامی به هواداران است!

هواداران تیم فوتبال پاری‎سن ژرمن در بیانیه‌ای به رفتار نیمار که ریکاوری مصدومیتش را خارج از فرانسه و در برزیل می‎گذراند اعتراض کرده‌اند. صبر تیم فوتبال پاری‎سن ژرمن درباره نیمار به پایان رسیده و هواداران این تیم معتقدند این که او برای ریکاوری مصدومیتش خارج از فرانسه است نشانه بی‌احترامی است. همچنین نیمار به طور […]

هواداران تیم فوتبال پاری‎سن ژرمن در بیانیه‌ای به رفتار نیمار که ریکاوری مصدومیتش را خارج از فرانسه و در برزیل می‎گذراند اعتراض کرده‌اند.

صبر تیم فوتبال پاری‎سن ژرمن درباره نیمار به پایان رسیده و هواداران این تیم معتقدند این که او برای ریکاوری مصدومیتش خارج از فرانسه است نشانه بی‌احترامی است.

همچنین نیمار به طور مداوم به جدایی از تیم فرانسوی و پیوستن به رئال مادرید نسبت داده می‏‌شود که این موضوع هم باب میل هواداران نیست.

هواداران پی‎اس‎جی در بیانیه‌ای در این باره اعلام کردند: درمان مصدومیت خارج از خانه ما بی احترامی است. بی احترامی به هواداران است و ما درخواست داریم بازیکنان تیم احترامی که شایسته‌مان است را برای ما قائل شوند.

نیمار در پایان ماه فوریه مصدوم شد و عمل جراحی او در برزیل انجام شد. از آن زمان به بعد او به فرانسه بازنگشته و در آستانه جام جهانی ریکاوری‎اش را در کشور خودش ادامه می‌دهد.