در فضای مجازی علیه نظام و مردم کار می کنند اما مردم آگاهی بیشتری یافته‌اند
در فضای مجازی علیه نظام و مردم کار می کنند اما مردم آگاهی بیشتری یافته‌اند
معاون اول قوه قضاییه گفت: امروز هم لطف خدا بیشتر است و هم مردم آگاهی بیشتری یافته‌اند و هم امکانات بیشتر شده است و آنچه که سرمایه اصلی است همین مردم و ایمان و توکل است.

به گزارش واحد سیاسی خبرگزاری صبح اقتصاد حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان بازرسی کل کشور که صبح امروز در محل این سازمان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری محرم  و گرامی داشت هفته دفاع مقدس، گفت: ما امروز مدیون خون حسین هستیم.  چه گذشت در طول هشت سال دفاع مقدس که  استکبار جهانی از شرق و غرب و با همه ستون پنجمش و با همه سلاح های میکروبی و غیرمیکروبی اش که علیه مردم تازه انقلاب شده راه انداخت. همزمان یک جنگ تمام عیار هم در داخل کشور و در تمام استان های کشور همزمان با جنگ خارجی هم راه انداختند که همه اینها به برکت شهدا و جانبازان امروز دشمن زلیل و ایران عزیز شد.

وی افزود: امروز دشمن مستاصل نمی داند چه کار کند و حیران و سرگردان است اما ایران مقاوم می داند چه کار می کند و برنامه اش روشن است و همانند سابق بیشتر و بهتر مردم معتقد و جوان ها اعتقاد راسخ دارند و در مقابل این ظلم ایستادگی کرده اند.

معاون اول قوه قضاییه گفت: امروز دشمن باور کرده که در همه آن جبهه‌ها شکست خورده است. ما به جلو رفتیم و دشمن از هدفش دورتر شده است. دشمن محاصره اقتصادی را امروز نکرده و اموال ما را امروز غارت و بلوکه نکرده و از اول انقلاب آنها حق نداشتند قرارداد یکجانبه را زیرش بزنند ولی  پول ما را پس ندادند و دهها و صدها تریبون‌های تبلیغاتی علیه این کشور به زبان های مشترک به راه انداخت.

محسنی اژه‌ای افزود: امروز ببینید چقدر در فضای مجازی علیه نظام و مردم کار می کنند؟ به زعم باطل خودش یک راه باقی مانده که  فشار اقتصادی برمردم تحمیل و صبر مردم را لبریز کند و مردم را به ستوه بیاورد تا مردم دست از استقامت و حمایت و ارزش‌های خود بردارند اما آیا آنها موفق می‌شوند؟ امروز هم لطف خدا بیشتر است و هم مردم آگاهی بیشتری یافته‌اند و هم امکانات بیشتر شده است و آنچه که سرمایه اصلی است همین مردم و ایمان و توکل است.

  • منبع خبر : ایسنا