در پُست رامین رضاییان بازیکن داریم/سرمربی تیم ملی را نمی‌شناسم
در پُست رامین رضاییان بازیکن داریم/سرمربی تیم ملی را نمی‌شناسم

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه نمی‌داند سرمربی تیم ملی چه کسی است، اختلافش با قنبرپور را رد کرد و گفت: فکر نمی‌کنم رامین رضاییان بخواهد با بازگشت به پرسپولیس حضورش در تیم ملی را به چالش بکشد. برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی فردا چهارشنبه پرسپولیس و نساجی مازندران در جمع خبرنگاران حاضر […]

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه نمی‌داند سرمربی تیم ملی چه کسی است، اختلافش با قنبرپور را رد کرد و گفت: فکر نمی‌کنم رامین رضاییان بخواهد با بازگشت به پرسپولیس حضورش در تیم ملی را به چالش بکشد.

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی فردا چهارشنبه پرسپولیس و نساجی مازندران در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس سازمان لیگ گفت: با تیمی بازی خواهیم داشت که عضو جدید لیگ برتر فوتبال است و فکر می کنم بعد از بیست سال به رتبه برتر فوتبال ایران بازگشته است. می دانستم آنها چه کار سختی برای صعود به لیگ برتر داشتند و آن بازی دراماتیک با راه آهن را به یاد دارم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: بازی سختی را برای فردا پیش بینی می کنم. فکر می کنم استقبال خوبی هم از این بازی شود چون هواداران نساجی هم می آیند و انتظار داریم هواداران ما هم بیایند. آنها مطرح ترین تیم حال حاضر استانشان هستند.

وی در خصوص وضعیت نساجی مازندران اظهار داشت: نکونام کارش را خیلی خوب در این تیم دنبال کرده است. نیاز نیست بگوییم چه هواداران متعصبی دارند. شاید در حال حاضر جایگاه خوبی نداشته باشند اما بازی هایی که کردند کیفیت مطلوبی داشته است. آنها وقتی در تبریز به تساوی یک – یک رسیدند جان توشاک سرمربی تراکتور گفت اگر بازی ده دقیقه دیگر ادامه داشت ما می باختیم. آنها مقابل فولاد هم تصادفی نتیجه را از دست دادند. نساجی در بازی اخیرش هم خیلی خوب بود و به برد رسید. آنها هفت الی هشت بازیکن جدید خیلی خوب دارند و بازی سختی داریم. بازیکنان نساجی از لحاظ مالی هم مشکلی ندارند و می توانند با تمام قوا به میدان بروند.

سرمربی پرسپولیس افزود: آنها بعد از بیش از ۲۰ سال در آزادی بازی می کنند و می دانیم با تمام انرژی ظاهر خواهند شد. ما کاملا به سختی های این بازی آگاه هستیم.

برانکو درباره غایبان پرسپولیس تصریح کرد: بشار رسن در تیم ملی عراق بازی کرد و از مچ پا دچار مصدومیت جزئی شد. باید امروز شرایط او را بررسی کنیم. بیرانوند هم که همراه تیم ملی است و نمی تواند بازی کند.

سرمربی سرخپوشان پایتخت درباره خبر حضور جاسوس پرسپولیس در تمرین نساجی گفت: منچسترسیتی بیش از ۱۰ آنالیزور دارد. تمرین ما هم که همیشه باز است و می توانند بیایند تمرینات ما را ببینند. درباره همان جاسوسی که آقایان گفته اند باید بگویم او را اخراج کردیم چون این فرد را پیدا کردند!

برانکو سپس با کنایه افزود: آن فرد کلاه‌خود و لباس پلنگی داشت که استتار کرده بود! او نتوانست بالای درخت برود و چون این شخص را کشف کردند ما او را اخراج کردیم!

وی درباره اینکه آیا نگران بازی تدافعی نساجی نیستید؟ گفت: ما می دانیم تیم ها در تهران معمولا اینگونه بازی می کنند. در جام جهانی هم دیدید که تیم ها همین گونه می خواستند نتیجه بگیرند. به هر حال مشکلی هست که ما هم با آن درگیریم اما باید برایش راهکار پیدا کنیم. در هر تمرین تلاش می کنیم تکالیف تاکتیکی به بازیکنان بدهیم تا به نتیجه مطلوبی که می خواهیم برسیم. به هر حال تیم ها شاید فکر می کنند تنها راه رسیدن به موفقیت همین باشد.

سرمربی سرخپوشان پایتخت درباره تعویق زمان بازی با نساجی افزود: من از مدیران نساجی و آقای جواد نکونام تشکر می کنم که با درخواست ما برای تعویق بازی موافقت کردند. اما این را هم بگویم که به هیچ بازیکنی در بازی با نساجی بخاطر دیدار با الدحیل استراحت نمی دهم. مهم ترین بازی ما دیدار با نساجی است.

برانکو  درباره احتمال حضور رامین رضاییان در پرسپولیس گفت: او گویا در یکی از تیم های مطرح بلژیک بازی می کرد. ضمن اینکه من هم در رسانه ها شنیده ام چنین بحث هایی درباره بازگشت رضاییان مطرح شده است. اما من فکر نمی کنم با بازگشتش بخواهد حضور در تیم ملی را به چالش بکشد!

وی خاطرنشان کرد: در پستی که رضاییان بازی می کند حسین ماهینی و شیری را به همراه آدام همتی داریم. باید بگویم با هیچ بازیکنی مشکل ندارم. من به وقتش هم از رضاییان بابت تلاش هایی که برای تیم کرده است تشکر کردم. او تصمیم گرفت به اروپا برود و حالا هم ترجیح من و فلسفه ام اینگونه بوده است. ما فصل گذشته به حسین ماهینی و صادق محرمی که حالا در اروپاست بازی دادیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص بروز اختلاف بین او و مصطفی قنبرپور گفت: چنین چیزی نیست. شما از آقای گرشاسبی پرسیدید؟ ایشان چه گفتند؟! من از شما می خواهم بپرسم آیا باشگاه دیگری چنین مهربانانه با شما برخورد می کند؟ من از شما می خواهم دروغ ننویسید. چیزی که می بینید را بنویسید.

وی درباره حضور نکونام در تیم نساجی و اینکه در دوره ای شاگرد برانکو در تیم ملی بوده است اظهار داشت: بازی خیلی سختی در انتظار ما است. نساجی کار خیلی سختی داشته است. او مقابل تیم هایی باخته است که استحقاقش را نداشته است. فوتبال ایران باید خوشحال باشد که فردی مثل نکونام تجربه خودش را می خواهد عرضه کند و به فوتبالیست های ایرانی بیاموزد. وظایف اینها ساختن باشگاه است. چون در باشگاه های بزرگی کار کرده اند. فقط دلم می خواهد ببینم که در تمام خاورمیانه کدام کشور است که تمام بازیکنان سابق توانسته اند در کشور خود مربیگری کنند. نکونام در نساجی، دایی در سایپا و علی کریمی در سپیدرود. آنها بازیکنان بزرگی هستند که کیفیت فوتبال را بالا می برند.

برانکو ایوانکوویچ بار دیگر در خصوص سوال از وضعیت تیم ملی واکنش نشان داد و گفت: من نمی دانم سرمربی جدید تیم ملی چه کسی است. سال ۲۰۰۶ که من بودم بازیکنانی مثل نکونام، دایی و بقیه بودند. بازیکنانی که تقریبا بازی های خداحافظی خود را در جام جهانی انجام دادند.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: خیلی ها به من می گویند من چرا از دایی، یحیی گل محمدی و بقیه در جام جهانی آلمان استفاده کردم. اما خوشحالم با بهترین های فوتبال ایران کار کردم. حالا شاید شما (خبرنگار جوان) یادتان نباشد اما من با آنها به خواسته های خود رسیدم.در بوسان قهرمان شدیم و به سومی آسیا هم دست یافتیم. قبلا هم گفتم هم من افتخار می کنم و هم فوتبال ایران باید افتخار کند که آنها بلافاصله پس از اتمام دوران بازی به مربیگری روی آوردند. خوشحالم که همه تلاش می کنند. رحمان رضایی، وحید هاشمیان و علوی کار مربیگری می کنند. حتی به نظرم علی دایی می تواند رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا هم بشود.

وی درباره اینکه اگر بحث خداحافظی سید جلال حسینی از تیم ملی مطرح است چرا به این شکل با او برخورد شده است تصریح کرد: سید جلال اینطور که بازی می کند می تواند خیلی به تیم ملی کمک کند. او بیشترین قهرمانی را در فوتبال ایران دارد. اگر کسی لیاقت خداحافظی از تیم ملی را به بهترین شکل داشته باشد شخص سیدجلال است.