دستور سردار عبداللهی برای تسریع در اجرای پروژه‌های بهداشت و درمان
دستور سردار عبداللهی برای تسریع در اجرای پروژه‌های بهداشت و درمان

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) پس از بازدید از پروژه های بهداشت و درمان در تهران دستور تسریع در انجام این پروژه ها را صادر کرد. سردار عبادالله عبداللهی از پروژه های احداث بیمارستان های ۳۰۰ تختخوابی روانپزشکی دانشگاه ایران، ۱۶۰ تختخوابی رازی و ۷۵۰ تختخوابی شهدای تجریش که به همت گروه های تخصصی و موسسات […]

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) پس از بازدید از پروژه های بهداشت و درمان در تهران دستور تسریع در انجام این پروژه ها را صادر کرد.

سردار عبادالله عبداللهی از پروژه های احداث بیمارستان های ۳۰۰ تختخوابی روانپزشکی دانشگاه ایران، ۱۶۰ تختخوابی رازی و ۷۵۰ تختخوابی شهدای تجریش که به همت گروه های تخصصی و موسسات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در حال ساخت است، بازدید کرد.

وی پس از بازدید از روند پیشرفت پروژه ها با اشاره به عقد تفاهم نامه با وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی مبنی بر مشارکت در احداث بیمارستان ها در نقاط مختلف کشور اظهار کرد: پیمانکاران اعم از گروه ها و موسسات و همچنین بخش خصوصی باید علاوه بر توجه به کیفیت کار به زمان بندی نیز توجه داشته باشند.

سردار عبداللهی خطاب به مدیران گفت: نباید اسیر کارهای اداری شد و از زمان بندی ترسیم شده غافل شد، زیرا که امروز کشور نیازمند بهره برداری از بیمارستان های جدید است و همه باید تلاش کنیم مشکلات حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مرتفع شود.

وی با بیان اینکه در توانمندی مدیران و مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در احداث بیمارستان های بزرگ شکی وجود ندارد، اظهار کرد: هر یک از گروه ها، موسسات و شرکت های خصوصی در احداث پروژه های بهداشت و درمان کوتاهی کنند، مجبور به عدم همکاری با آنان خواهیم شد زیرا که متعهد به قراردادها و تفاهم نامه ها هستیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) همچنین از همکاری و تعامل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بویژه وزیر تقدیر و تشکر کرد و گفت: هر کجا که تعامل و همکاری بین کارفرما و پیمانکار بوده سرعت پیشرفت کار و پروژه افزایش می یابد و این به نفع مردم است.