دشمن، از قدرت آتش ساخته دست ایرانی‌ها هراس داشته باشد
دشمن، از قدرت آتش ساخته دست ایرانی‌ها هراس داشته باشد
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شانزدهمین رزمایش پیامبر اعظم(ص) بی‌نظیر بود، گفت: رزم نیروی زمینی سپاه در جنگ، قوی‌تر از آن چیزی است که امروز می‌بینیم؛ ما تنها نمونه‌ها را نشان دادیم و وقتی همه این قدرت ترکیب شود، زمین و زمان به روی دشمنان خدا آتش می‌شود.

دشمن، از قدرت آتش ساخته دست ایرانی‌ها هراس داشته باشد

به گزارش واحد سیاسی خبرگزاری صبح اقتصاد سردار سرلشکر حسین سلامی امشب (۲۳ بهمن‌ماه) در رزمایش زمینی پیامبر اعظم(ص) در جمع فرماندهان و رزمندگان اظهار کرد: امروز در میان برادران و فرماندهان شجاع، فداکار، شهادت‌طلب و مجاهد نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قرارگاه کربلا حضور داشتیم تا یکی از زیباترین، دقیق‌ترین و مقتدرانه‌ترین رزمایش‌های این نیرو را در عملیات روزانه و شبانه شاهد باشیم.

وی افزود: شانزدهمین رزمایش پیامبر اعظم(ص) انصافا بی‌نظیر بود و ما را به روزهای حماسه در دوران دفاع مقدس، کربلای ۵، فتح‌المبین، والفجر ۸ و طریق‌القدس برد و نشان داد که همچنان نفس اقتدار و دفاع و ایستادگی و تهاجم علیه دشمن، در ایران زنده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرافراز، سرزنده، بالنده و رو به جلو پیش می‌رود.

سلامی گفت: نیروی زمینی سپاه ضامن امنیت، استقلال، آبرو، حیثیت و شرف کشور است و امشب این نیرو در رزمایش شانزدهم پیامبر اعظم(ص) خوش درخشید.

وی ادامه داد: رزم نیروی زمینی سپاه در جنگ، قوی‌تر از آن چیزی است که امروز می‌بینیم؛ ما تنها نمونه‌ها را نشان دادیم و وقتی همه این قدرت ترکیب شود، زمین و زمان به روی دشمنان خدا آتش می‌شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان از گام‌های استوار مردان زمینی ما در هراس هستند و این، واقعیت ماجرا است. دشمنان باید از این حرکت که از ایمان و حقیقت قلب‌های برادران ما سرچشمه می‌گیرد و این قدرت آتشی که ساخته دست ایرانی‌ها است، هراس داشته باشد. ایران سرزمین مقاومت، مردانگی و شرف و غیرت است.

به گزارش ایسنا، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در حاشیه این رزمایش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رزمایش پیامبر اعظم ۱۶ که از ۱۰ روز پیش در منطقه عمومی جنوب غرب کشور آغاز شده، امروز ۲۳ بهمن ماه مرحله نهایی خود را پشت سر گذاشت.”دشمن، از قدرت آتش ساخته دست ایرانی‌ها هراس داشته باشد”

وی افزود: در این رزمایش از رسته‌های مختلف نیروی زمینی سپاه استفاده شده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در این رزمایش، یگان‌های زرهی مخصوص، نیروهای ویژه صابرین، توپخانه‌ها و واحدهای موشکی نیروی زمینی و پهپادهای رزمی و شناسایی و انتحاری به عنوان قدرت رزم نیروی زمینی سپاه حضور پیدا کردند.

پاکپور عنوان کرد: ترکیب رسته‌ها در عملیات‌های واقعی یکی از مسائلی است که در منطقه رزم هماهنگی آن‌ها مهم است و اگر ناهماهنگی در این زمینه ایجاد کنیم ممکن است برای خودمان حادثه‌ساز باشد و در این رزمایش، هدف ما تمرین ترکیب رسته‌ها است.

وی افزود: در این رزمایش، نیروهای خود را ارزیابی کردیم که در چه فاصله زمانی یگان‌ها می‌توانند خود را در منطقه عملیاتی گسترش دهند و در این رزمایش، ما در کمترین زمان توانستیم واحدهای عملیاتی خود را در منطقه گسترش دهیم و آماده برگزاری رزمایش شویم.

پاکپور گفت: یکی دیگر از مسائل مهم و برجسته این رزمایش این بود که تجهیزاتی که به تازگی به مجموعه نیروی زمینی سپاه وارد شده است به نمایش گذاشته شد. این تجهیزات توسط مجموعه جهاد خودکفایی نیروی زمینی ساخته شده است.

وی افزود: موضوع بعدی که در این رزمایش منحصر به فرد بود، عملیات وسیع شبانه است که ما در مقاطع مختلف اجرایی کردیم.”دشمن، از قدرت آتش ساخته دست ایرانی‌ها هراس داشته باشد

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در این عملیات شبانه، تمام تجهیزات زرهی، پهپادها و رزم زمینی به‌کارگیری شد که می‌توانند در تاریکی مطلق تمامی هماهنگی‌ها را انجام دهند و خوشبختانه عملیات خود را با موفقیت انجام دادند.

وی خاطرنشان‌کرد: پیام این رزمایش، قدرت و اقتدار و آمادگی نیروی زمینی سپاه در مقابله با هرگونه تهدید علیه کشور و انقلاب بود.

  • منبع خبر : ایسنا