دفع توپ کایکویی؛ دومین جامی که سیتی از کلوپ برد!
دفع توپ کایکویی؛ دومین جامی که سیتی از کلوپ برد!
تکنولوژی خط دروازه کلا میانه خوبی با یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول ندارد.

به گزارش واحد ورزشی خبرگزاری صبح اقتصاد  مرسی سایدی ها که در نیمه اول نمایش خوبی برابر سیتی نداشته و با شکست ۰-۱ راهی رختکن شدند، در اوایل نیمه دوم فرصت های بسیار خوبی خلق کرده و چندین بار تا آستانه باز کردن دروازه کلودیو براوو پیش رفتند.

شاید خطرناک ترین موقعیت لیورپول ضربه زیبای ویرژیل فن دایک، مدافع هلندی این تیم بود که با بدشانسی روی خط دروازه فرود آمد اما تبدیل به گل نشد. بازبینی صحنه نشان می داد تنها بخش کوچکی از توپ وارد دروازه نشده و لیورپول در این صحنه بسیار بدشانس بوده است.

اما جالب اینجاست مشابه این صحنه فصل قبل و در دیدار لیورپول و سیتی در لیگ برتر نیز تکرار شده بود. در آن دیدار ضربه سادیو مانه با تیرک دروازه برخورد کرد در برگشت ضربه جان استونز ابتدا به ادرسون خورد اما در آستانه ورود به دروازه، باز هم استونز ناجی تیمش شد و در نهایت باز هم تکنولوژی خط دروازه رای به گل نشدن توپ داد.

صحنه ای که شاید سرنوشت قهرمانی را تغییر داده و حسرت مرسی سایدی ها برای فتح لیگ برتر را استمرار بخشید.

اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۹۲ لیورپول باز هم تا آستانه باز کردن دروازه سیتی پیش رفت. محمد صلاح در موقعیتی تک به تک ابتدا توپ را به مدافعان سیتی کوبید و در برگشت با ضربه سر تا آستانه باز کردن دروازه حریف و به ثمر رساندن گل برتری پیش رفت اما این بار کایل واکر با یک برگردان حیرت انگیز دروازه تیمش را در آستانه فرو ریختن نجات داد تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود و آنجا سیتی با درخشش کلودیو براوو اولین جام سال را فتح کند.

  • منبع خبر : ورزش سه