دلخانی پس از قهرمانی در تورنمنت بلغارستان: هدفم کسب دومین طلای جهان است
دلخانی پس از قهرمانی در تورنمنت بلغارستان: هدفم کسب دومین طلای جهان است
دارنده مدال های طلای زیر ۲۳ سال و بزرگسالان کشتی فرنگی قهرمانی جهان، گفت: هدفم کسب دومین مدال طلای جهان در رده بزرگسالان است.

به گزارش صبح اقتصاد دارنده مدال های طلای زیر ۲۳ سال و بزرگسالان کشتی فرنگی قهرمانی جهان، گفت: هدفم کسب دومین مدال طلای جهان در رده بزرگسالان است.

میثم دلخانی در گفتگو با ایسنا، درباره کسب عنوان قهرمانی در تورنمنت بلغارستان، اظهار کرد: ۴کشتی گیر تیم جوانان و بنده به عنوان عضو تیم ملی بزرگسالان در این مسابقات شرکت کردیم. هدفم از حضور در این مسابقات این بود که پس از چند ماه که کشتی نگرفته بودم خودم را محک بزنم تا هر چه سریعتر در شرایط مسابقه قرار بگیرم. مسابقات از سطح کیفی خوبی برخوردار بود و خوشبختانه با نتایج خوبی نیز همراه شد.

دارنده مدال طلای جهان، افزود: بعد از آسیب دیدگی که داشتم تقریبا ۲ ماه تمرین نکرده بودم. بعد از ۲ ماه از مسابقات جهانی شروع به تمرین کردم و سپس به این مسابقات آمدم. در مجموع آمادگی خوبی نداشتم و در شرایط ایده آلی نبودم اما خدا را شکر با این وجود توانستم در نهایت به عنوان قهرمانی برسم.

وی با اشاره به مبارزه های خود در تورنمنت بلغارستان، گفت: در مجموع ۴ کشتی مقابل کشتی گیران صربستان، قرقیزستان، مجارستان و گرجستان گرفتم. دو حریف آخر بسیار خوب و باهوش بودند و متاسفانه از آنجا که آماده نبودم کشتی هایم را با نتیجه نزدیکی پیروز شدم. قطعا اگر آمادگی بهتری داشتم می توانستم با اختلاف امتیاز بیشتری رقبایم را شکست بدهم.

دلخانی تصریح کرد: مطمئنا با حضور در اردوهای تیم ملی و انجام تمرینات منظم، با آمادگی بالا در مسابقات پیش رو شرکت خواهم کرد. سال پرترافیک و سختی پیش روی کشتی ایران است اما امیدوارم سال موفقی را در پیش داشته باشیم.

وی درباره اهداف خود در مسابقات پیش رو، گفت:
هدف های زیادی دارم اما در حال حاضر تمرکزم بر روی مسابقات قهرمانی جهان است و ان شاءالله اگر نماینده ایران در مسابقات جهانی باشم تمام سعی ام را می کنم دومین مدال طلای جهان را برای مردم عزیزمان بدست بیاورم تا بتوانم بار دیگر دلشان را شاد کنم.