دلم برای فرمانده استقلال تنگ می‌شود
دلم برای فرمانده استقلال تنگ می‌شود

سرمربی تیم فوتبال استقلال تاکید کرد که پر کردن جای خالی بازیکن ملی پوش این تیم برای فصل آینده کار بسیار سختی خواهد بود. وینفرد شفر در حاشیه مراسم معرفی برترین های فوتبال ایران گفت: ابتدا از تیمم تشکر می کنم که همه با صددرصد وجودشان در تمرینات تلاش کردند تا بهتر شوند. ما دو […]

سرمربی تیم فوتبال استقلال تاکید کرد که پر کردن جای خالی بازیکن ملی پوش این تیم برای فصل آینده کار بسیار سختی خواهد بود.

وینفرد شفر در حاشیه مراسم معرفی برترین های فوتبال ایران گفت: ابتدا از تیمم تشکر می کنم که همه با صددرصد وجودشان در تمرینات تلاش کردند تا بهتر شوند. ما دو جایزه گرفتیم توسط امید ابراهیمی و جباروف. تیم ما به خاطر نام استقلال و هواداران جنگید.

وی ادامه داد: دلم برای فرمانده تیمم تنگ می شود. امید به خاطر پیشنهاد مالی بهتر رفت و این کاملا طبیعی است. قبلا گفته بودم که بازیکنان ایرانی حاضر در جام جهانی بهترین ها بودند. لیگ ایران جزو لیگ های برتر آسیاست.

شفر در مورد برنامه های استقلال برای لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: کار خیلی سختی پیش رو داریم. امیدوارم بتوانیم جای امید ابراهیمی را پر کنیم. فصل بسیار سختی را پیش رو داریم. هواداران باید این را بدانند که ما تیم جوانی داریم. امروز ما تیم زیر ۲۱ سالها را در اختیار داشتیم با چند بازیکن باتجربه.

وی ادامه داد: در هفته های آینده باید بازیکنان جدیدی به خدمت بگیریم وگرنه کار بسیار سختی پیش رو خواهیم داشت.