دلیل عشق کی‌روش به فوتبال ایران در لیست تیم ملی نیست!
دلیل عشق کی‌روش به فوتبال ایران در لیست تیم ملی نیست!

کاپیتان پرسپولیس پس از گذشت یک دهه از نخستین حضور خود در تیم ملی جایی در لیست کارلوس کی‌روش ندارد.  سیدجلال حسینی نخستین بازی خود را در فوریه ۲۰۰۷ برای تیم ملی فوتبال ایران مقابل بلاروس انجام داد. مدافع ملی پوش پرسپولیس در طول ۱۱ سال گذشته پیراهن تیم‌هایی نظیر ملوان بندرانزلی، سایپا، سپاهان، الاهلی، […]

کاپیتان پرسپولیس پس از گذشت یک دهه از نخستین حضور خود در تیم ملی جایی در لیست کارلوس کی‌روش ندارد.

 سیدجلال حسینی نخستین بازی خود را در فوریه ۲۰۰۷ برای تیم ملی فوتبال ایران مقابل بلاروس انجام داد. مدافع ملی پوش پرسپولیس در طول ۱۱ سال گذشته پیراهن تیم‌هایی نظیر ملوان بندرانزلی، سایپا، سپاهان، الاهلی، نفت تهران و پرسپولیس را بر تن داشته است اما هرگز از چشم مربیان تیم‌ملی نیفتاد. علی دایی، افشین قطبی، امیر قلعه نویی و کارلوس کی روش در تمام این سال ها از مدافع مستحکم فوتبال ایران در تیم ملی استفاده کردند.

حسینی که در جام جهانی ۲۰۱۴  برزیل و جام ملت های ۲۰۱۵ آسیا در استرالیا یکی از بهترین های کی روش بود با پیراهن پرسپولیس در اوج دوران فوتبالی اش حضور داشت. اما پیرمرد پرتغالی تیم ملی پیش از بازی های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خط قرمز روی اسم کاپیتان پرسپولیس کشید تا صدای تمام اهالی فوتبال بابت این انتخاب پر حرف و حدیثش در آید. کی روش در حالی حسینی ۳۷ ساله را از تیم ملی خط زد که بازیکنانی همچون پژمان منتظری و مسعود شجاعی با ۳۴ سال سن را همچنان مستحق پوشیدن پیراهن تیم ملی می‌داند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در حالی نخستین لیست بازیکنان منتخب خود را برای اولین اردوی آماده سازی تیم ملی جهت حضور در جام ملت های آسیا اعلام کرد که اسم سید جلال حسینی در آن به چشم نمی خورد.

بازیکنی که کی روش از او به عنوان دلیلی بر «عشق خود به فوتبال ایران و فوتبالیست های ایرانی» نام برده بود. اما به نظر می رسد عصر حضور سد مستحکم تیم ملی پس از گذشت بیش از ۱۱ سال در لباس تیم ملی به اتمام رسیده است.

حسینی احتمالا دیگر به اردوهای تیم ملی دعوت نخواهد شد و خبری از لیست «استندبای» نیست که کاپیتان تیم ملی با بیش از ۱۱۶ بازی امیدی برای بالا بردن این عدد داشته باشد.