دنباله «ونوم» تام هاردی ساخته می‌شود
دنباله «ونوم» تام هاردی ساخته می‌شود

بعد از فروش خوب فیلم «ونوم» بر خلاف نقدهای ضعیف، استودیوی سونی به دنبال پولسازی بیشتر از داستان شخصیت کمیک‌بوکی دشمن اسپایدرمن است. به گزارش واحد فرهنگی خبرگزاری صبح اقتصاد به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم «ونوم» آماده است تا به درآمدزایی برای هالیوود ادامه دهد، سونی اعلام کرد قصد دارد دنباله‌ای برای این فیلم می‌سازد […]

بعد از فروش خوب فیلم «ونوم» بر خلاف نقدهای ضعیف، استودیوی سونی به دنبال پولسازی بیشتر از داستان شخصیت کمیک‌بوکی دشمن اسپایدرمن است.

به گزارش واحد فرهنگی خبرگزاری صبح اقتصاد به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم «ونوم» آماده است تا به درآمدزایی برای هالیوود ادامه دهد، سونی اعلام کرد قصد دارد دنباله‌ای برای این فیلم می‌سازد و کلی مارسل مسئولیت نوشتن فیلمنامه آن را بر عهده گرفته است. مارسل که از نویسندگان قسمت اول این فیلم بود، در حال کار روی پروژه «کروئلا» دیزنی هم هست.

«ونوم» توانست با وجود نقدهای منفی جان سالم به در ببرد و بیش از ۸۵۵ میلیون دلار در باکس‌آفیس جهانی بفروشد. در این فیلم تام هاردی نقش شخصیت ونوم که ضدقهرمان اسپایدرمن است بازی کرد.

در این فیلم وودی هارلسون هم نقشی کوتاه در قالب کلیتوس کسدی داشت؛ یک قاتل زنجیره‌ای که در کمیک‌ها تبدیل به دشمن اصلی ونوم یعنی «کارنج» می‌شود. انتظار می‌رود هارلسون برای فیلم دوم بازگردد تا نقشش را گسترش دهد و گفته می‌شود میشل ویلیامز هم برای فیلم جدید بازخواهد گشت.

آوی آراد، مت تولمک و ایمی پاسکال تهیه کننده این دنباله هستند.

روبن فلایشر که فیلم اول را کارگردانی کرده بود، اکنون در حال ساخت دنباله‌ای برای فیلم «زامبی‌لند» است. او قبلا گفته بود اگر دنباله‌ای برای «ونوم» ساخته شود انتظار دارد در ساخت آن حضور داشته باشد.

فیلم «ونوم» نتیجه نخستین تلاش کمپانی سونی برای ورود به دنیای مشترک شخصیت‌های مارول بود. این استودیو همچنین فیلم «موربیوس» را با نقش‌آفرینی جرد لتو در همین دنیای مشترک در دست ساخت دارد و به تازگی فیلم «اسپایدرمن: درون دنیای اسپایدر» را با موفقیت روی پرده‌ها برد. این فیلم که داستانش در دنیایی متفاوت از «ونوم» به وقوع می‌پیوندد، یکشنبه شب توانست جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم انیمیشن را از آن خود کند و تا به حال بیش از ۲۷۵ میلیون دلار در باکس‌آفیس جهانی فروخته است./مهرنیوز