دنبال ایجاد قدرت توسط جوانان دانشمند هستیم/ پیشرفت کشور به دست جوانان خواهد بود
دنبال ایجاد قدرت توسط جوانان دانشمند هستیم/ پیشرفت کشور به دست جوانان خواهد بود
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دنبال ایجاد قدرت در همه عرصه‌ها توسط جوانان هستیم، گفت: جوانان اندیشمند مرکز اندیشه و تفکر و نقطه اصلی قدرت‌سازی در کشور هستند.

به گزارش واحد سیاسی خبرگزاری صبح اقتصاد سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در مراسم اولین رویداد تا ثریا روایت فناورانه و مبتکرانه حل مسائل کشور که در محل سالن رویداد شهید فخری‌زاده در محل سابق لانه جاسوسی برگزار شد، اظهار داشت: به فضل الهی بر اساس این باور که استقلال کشور را باید از استقلال علمی و اقتصادی آغاز کنیم و وابستگی‌های کشور را باید از بین ببریم در این زمینه جوانان ما بسیج شده‌اند و طلیعه علم و پیشرفت را توسط جوانان دانشمند مشاهده می‌کنیم.وجود این جوانان سرشار از امید به آینده است که پا به عرصه علم و فناوری گذاشته‌اند و باعث شده اختراعات بزرگی را به نام خود ثبت کنند.”دنبال ایجاد قدرت توسط جوانان دانشمند هستیم”

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ما امروز به رغم همه تحریم‌های جهانی توانسته‌ایم نیازهای اساسی کشور را خودمان به دست آوریم و کشور از بیگانگان بی‌نیاز شده است و حتی در حال صادرات توانمندی‌های کشور به خارج هستیم و این توانایی از محیط ذهن جوانان انقلابی سرچشمه می‌گیرد.

سلامی همچنین گفت:‌ جوانان اندیشمند مرکز اندیشه و تفکر و نقطه اصلی قدرت‌سازی در کشور هستند و جوانان ما در حال ساختن فردا و حال حاضر کشور هستند و ما هیچ چیزی برای رسیدن به استقلال و سرپا ماندن کم نداریم. جمهوری اسلامی کشور آزاد است که از قید و بند قدرت‌ها نجات پیدا کرده است. امروز جوانان ما کارهای مهمی انجام دادند و فورانی از خلاقیت‌ها و راه‌حل‌ها از خود نشان داده‌اند و جوانان دانشمند مدام در حال ساخت قدرت برای کشور هستند و مراد فقط قدرت دفاعی نیست هر چند که در سایه قدرت دفاعی و بازدارندگی حرف‌های بزرگی زده‌ایم اما در جنبه‌های صنعتی و علمی و فناوری، عمرانی و سیاسی و همه جهات اقتصادی قدرت کشور ما در حال افزایش است.

وی همچنین گفت: کارنامه درخشانی در زمینه ایستادگی مقابل فشارها و تحریم‌ها داریم و این پیشرفت جز با قدرت و علم و فناوری ممکن نیست و نقشه مقاومت و پیشرفت کشور ما توسط جوانان طراحی می‌شود. ما می‌ایستیم تا همه دشمنان را وادار کنیم در مقابل اراده ملت ایران تن دهند.

فرمانده کل سپاه پاسداران همچنین با اشاره به وجود رهبری ژرف‌اندیش در جمهوری اسلامی گفت: ایشان بلند اراده و صاحب اندیشه نو برای رسیدن به قله‌های بلند پیشرفت هستند و ملت ما سرشار از شور و اراده و تلاش و ملتی مکتبی برای پذیرش رسالت بزرگی هستند و جوانان رشید و رشد یافته ما مسؤولیت‌پذیر به آینده کشور نگاه می‌کنند و پرچم‌دار علمی و فناوری و پیشرفت کشور هستند.”دنبال ایجاد قدرت توسط جوانان دانشمند هستیم”

وی همچنین گفت: کشور ما مهد ظهور یک تمدن بشری بر اساس معنویت، اخلاق، کرامت انسان و بر اساس پیشرفت در همه عرصه‌ها به شمار می‌رود.

سردار سلامی گفت:‌آنچه که در این نمایشگاه رویداد فناورانه تا ثریا به نمایش داده شده است بخش کوچکی از همت و تلاش جوانان کشور است که تجلی یافته و این همت جوانان وسعت پیدا خواهد کرد هم در سطح جغرافیای کشور و هم در سطح علم و فناوری دنیا و ملت ما با امید به آینده با تکیه به جوانان خود را برای رسیدن به قله‌های پیشرفت آماده می‌کند.

وی همچنین با تبریک عید مبعث گفت: در ۴۲ سال از انقلاب امپریالیسم و استکبار جهانی مقابل ما بودند و هیچ کس و به ویژه دشمنان ما هرگز به ما کمک نمی‌کنند و ما برای رسیدن به پیشرفت باید به جوانان کشور کمک کنیم.”دنبال ایجاد قدرت توسط جوانان دانشمند هستیم”

در این مراسم همچنین از کتاب مسائل اساسی در تأسیس مدیریت و بلوغ اندیشکده های سیاست‌گذاری با نگاهی بر اندیشکده‌های جریان بسیج توسط سردار سلامی، فرمانده سپاه و سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج رونمایی شد.

  • منبع خبر : فارس