دنبال تقویت دولت الکترونیک هستیم
دنبال تقویت دولت الکترونیک هستیم
رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: دولت با جدیت به دنبال این است که دولت الکترونیک را افزایش دهد.

به گزارش واحد سیاسی خبرگزاری صبح اقتصاد  محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت با تقدیر از نمایندگان به دلیل رأی به وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی اظهار داشت: امیدواریم با کمک همه و به ویژه کشاورزان عزیزمان بتوانیم خودکفایی در تولیدات کشاورزی را در سال جهش تولید با قدرت ادامه دهیم.” دنبال تقویت دولت الکترونیک هستیم”

وی در ادامه به مسائل مطرح شده در جلسه امروز هیئت دولت پرداخت و گفت: یکی از مهمترین موضوعات امروز هیئت دولت مسائل پیرامون ویروس کرونا بود. یکی از مسائلی که امروز بسیار مطرح شد، بحث دولت الکترونیک است. ما در دولت به جد به دنبال این هستیم تا امکاناتی که وزارت ارتباطات ایجاد کرده است را در جهت ارائه خدمت به مردم به کار ببریم تا از این طریق مردم بتوانند کمتر در خیابان‌ها حضور پیدا کنند و در خانه‌هایشان بمانند.

واعظی ادامه داد: گزارش بسیار خوبی را مهندس جهرمی در خصوص اینکه در یکی دو ماه گذشته خریدهای الکترونیک افزایش چشمگیر پیدا کرده، ارائه کرده است که این بسیار خوب است. کار بسیار بزرگ دیگری که در این مدت انجام شده، در وزارت آموزش و پرورش است. در وزارت آموزش و پرورش کلاس‌های مجازی با قدرت برنامه ریزی و در حال اجرا است و دولت با جدیت به دنبال این است که دولت الکترونیک را افزایش دهد.

  • منبع خبر : مهر