اگر دوره کوران و پیروزی و تثبیت و تداوم انقلاب را از سال١٣۵۶ تا ١٣٩۶ فرض کنیم تقریباً به چله نشسته ایم و به تعبیر رهبری هر ده سال یک طوفانی جنجالی در انقلاب را با تدابیر انسان ساز ،از سر گذرانده ایم. دهه شصت در انقلاب اسلامی ایران بی شباهت به دوران هجرت پیامبر […]

اگر دوره کوران و پیروزی و تثبیت و تداوم انقلاب را از سال١٣۵۶ تا ١٣٩۶ فرض کنیم تقریباً به چله نشسته ایم و به تعبیر رهبری هر ده سال یک طوفانی جنجالی در انقلاب را با تدابیر انسان ساز ،از سر گذرانده ایم.

دهه شصت در انقلاب اسلامی ایران بی شباهت به دوران هجرت پیامبر از مکه به مدینه و ساختار ساز حکومت اسلامی پیامبر در ده سال زندگی درمدینه . نیست؟

انقلاب شکوهمند و پایدار اسلامی در جهان زلزله ای همچو زلزله بعثت و معنا شمول در بستر سازی در جهت ایجاد کمال در ملتها نبوده است؟

دهه شصت  اصطلاحاً بنوعی از سال ۵۶ آغاز میشود که در آن نهضت بیداری به اوج خود رسیده و بستر خروج بیداری از حوزه خفا به میدان میارزه علنی وملی شکل جدی یافته است و مردم بدنبال مستمسک های معنی دار برای حتوجیه ظهور ریشه ای و مبارزاتی شکل گرفته در بنیانهای فکری،  مبتنی بر مبارزات اسلامی اند.

دهه شصت سالهای تجدید واژه های قرآنی است ، واژه طاغوت ، واژه فرعون زمان ، واژه امام ، واژه ولایت ، واژه پیروزی خون بر شمشیر و هزاران واژه قرآنی و مکتب محور که در تکلم و تبیین نهاد تئوریک انقلاب به زبان مردم نشسته است و روز بروز تکاپوی دین مداری در بنیه فکری و ذهنی و ابتکارات مبارزاتی اشکال جذاب تری را به نمایش میگذارند .

شهادت حاج آقا مصطفی خمینی و مراسمهای تجلیل از مقام ایشان و تمهید برای زنده تر و همگانی کردن نام امام خمینی رحمت الله علیه بستر ساز حرکتی نوین در پردازش معیار های دین مداری گردیده اند

هم زمان هم کنفرانس گوادلوپ مهر تاییدی بر اختتام دوران پادشاهی میزند با این هدف که باید ایجاد تحولی بدست روحانیت و زمینه ساز محبوبیتی پایدار و بظاهرمتعرض امپریالیسم اما پشت پرده بکام استعمار نو پیاده شود .

غافل از عمق شعور بصیرانه در کانون رهبری و بلوغ پیروی از رهبر شناسان متعهد که حاضرند دل و جان به معیار مقتدا سپرده مفهوم ساز جلوه ای کار امد در راستای ظهور شوند.

دشمنان بدنبال منافع خویش سالها در مدار خروج شاه و ایجاد جمهوری با محور منافقین و بنی صدر ها اما نسنجیده از هوشمندی امام و امت امام که دشمن شناسانه حکایت دین در کتاب دنیای بی جنین مستکبرین خواهند نمود.

سرمایه گزاری دشمن در چند مرحله نقش بر آب دریا گردید و حتی تا کنون با اینکه در بعضی زمینه ها و از

جمله انتخابات موفقیتهایی بدست آورده اند لاکن از آنجا که شاکله مذهبی در کل کشور دست دشمن را با عوامل اینها خوانده است چند صباحی خود را بیش از پیش رسوا و عیار نظام را در شناخت نحوه مبارزه افزایش داده و نهایتا به سرنوشت اذناب خود امثال رجوی و بنی صدر جان به جهنم میکنند.

حال و با همه عظمتی که ریشه های اساسی انقلاب را به اعماق ذهن و دل پیر و جوان از نسلهای قدیم تا نسل سوم و چهارم ، رسوخ داده ، داعش یکی دوتا عملیات هم در تهران و شهرستان رقم بزند ، جز اینکه از این درخت تنومند برگی یا برگهایی چیده باشد، بجز ایجاد استقامت در بنیه ملت ، طرفی نخواهد بست.

ابلهی هم در این راستا داعش را به امریکا و رژیم صهیونیستی متصل نداند ، نهایتا ریشه در حد داعشی بودن خود خواهد جست.

مگر مجلس ششم از این جرثومه های به اصطلاح دکاتره کم داشته است این آقا هم یکی روی همان یک یک های قبلی است.

این مردم با مردم مغرب زمین متفاوتند

این مردم آبدیده دهه شصت و هفتادند

این مردم بجای به پناه گاه رفتن در موشک باران به پشت بامها رفته اند

این تفاوت در عملکرد ملت از شجاعت منشعب است

و امروز این شجاعت قدرت پاسخ گفتن به هزار بار پیچیده عملکردن منافق رفتاری را در خود ذخیره نموده است و انشاالله میرود که با این بنیه مناسبات ظهور منجی را بگستراند . ان شا الله

والسلام