دولت بگوید برای تولید و اشتغال چه کرده است؟
دولت بگوید برای تولید و اشتغال چه کرده است؟

محمدرضا ملکشاهی نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی صبح اقتصاد با اشاره به شعار دولت در زمینه تولید و اشتغال، گفت: رهبر معظم انقلاب تاکید فراوانی بر اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی داشتند و دارند که متاسفانه تاکنون این معقوله به خوبی عملی نشده است. وی در […]

مجلس

محمدرضا ملکشاهی نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی صبح اقتصاد با اشاره به شعار دولت در زمینه تولید و اشتغال، گفت: رهبر معظم انقلاب تاکید فراوانی بر اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی داشتند و دارند که متاسفانه تاکنون این معقوله به خوبی عملی نشده است.
وی در ادامه بیان کرد: مجلس باید از دولت مطالبه گر اجرایی شدن موضوع اقتصاد مقاومتی باشد و ببینیم که چه برنامه جامعی برای تولید و اشتغال و رونق کسب و کارایجاد شده است.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتظارمی رفت دولت با روحیه جهادی و انقلابی، نهضتی برای ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری به پا کند، که متاسفانه علیرغم شعارهای که سرداد هیچگونه اقدامی در این زمینه دیده نشد.
ملشکاهی با بیان اینکه امروز برخی مدیران ناکارآمد بر سر راه رونق اقتصادی و صنعت کشور هستند، گفت: طبقات ضعیف جامعه با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کنند و چشمشان به این بود که دولتمردان براساس شعاری که دادند، گره از کارشان بازکنند. در جامعه جوانان نخبه و کارآمدی داریم که می توانند به جای این مدیران ناکارآمد باشند و بازشدن گره کور اقتصاد کشور را بدست آنها بدهیم.