دولت دروغ گفت، ما هم حمایت کردیم!
دولت دروغ گفت، ما هم حمایت کردیم!

روز گذشته کلیپی از مصاحبه حسین دهباشی و جناب مهدی رحمانیان  مدیر مسئول روزنامه  شرق یکی از سر دسته های روزنامه های اصلاح طلب بدستم رسید که هم بسیار متعجب شدم و هم به صداقت جناب رحمانیان احسنت گفتم. در این کلیپ که در اینترنت بسیار آسان در دسترس عموم است اعترافاتی وجود دارد که […]

نظام جهانی

روز گذشته کلیپی از مصاحبه حسین دهباشی و جناب مهدی رحمانیان  مدیر مسئول روزنامه  شرق یکی از سر دسته های روزنامه های اصلاح طلب بدستم رسید که هم بسیار متعجب شدم و هم به صداقت جناب رحمانیان احسنت گفتم.

در این کلیپ که در اینترنت بسیار آسان در دسترس عموم است اعترافاتی وجود دارد که تقریباً تمام ادعای منتسبین به دلواپسان در مذاکرات برجامی را بوضوح ثابت میکند.

٨/اردیبشت/١٣٩۵ در سرمقاله ای نوشتم :

ابرجام دولت بد انجام شد

سرانجام تدبیر ناکام شـد

همه هسته ای بسته شد بافریب

خدا را دو صد شـــکر اعلام شـد.

در آن سرمقاله نوشتم  که مذاکرات هسته ای به دیپلماسی موفق دولت یازدهم،  با همه تبلیغات و تمهیدات خط بطلان و شکست کشید، اعم از اینکه علنی اظهار شود یا در خلوت خود برای پنهانکاری و پوشش برایش لحاف صد لایه بدوزند.

نوشتم که خط قرمزهای شکسته شده در طول مذاکرات صفحات ننگینی برای مذاکره کنندگان از شکستن هیمنه ی قبیح نشستن با امریکاییها  تا در آغوش گرفتن فراماسونهای فرانسوی و قهقهه زدن در آغوش علنی ترین دشمنان ایران و انقلاب و رهبری و بتن ریزی در قلب راکتور هسته ای ابتکاری بیشتر بیادگار نگذاشته است.

نوشتم که ملتی که کودتای نرم ٨٨ را با ژرف اندیشی به زباله دان تاریخ گره زده بود با انتخاب نافرجام ٩٢ تاوان ماندگاری در ننگین ترین مذاکرات تاریخ با امضای برجام را بدست نا سره های هم شناسنامه رقم زد.

نوشتم که از اول هم بیم آن میرفت که بی توجهی به خط مقاومت ما را به باتلاق سرخوردگی از ناتوانی جبران و حسرت سوق دهد و لبخند همسایه ها با مضمون سنار بده آش ، به همین خیال باش ، غم بی کفایتی را در ملتی بزرگ و خمینی پرور به ترکمنچای و گلستان تشبیه نماید

تاوان  ناتوانی از تشخیص نفوذ در نظام جمهوری اسلامی و جدا شدن خط مدیریت جمهوری اسلامی از انقلاب مقدس اسلامی بهایی گران و جبران ناشدنی به همراه داشته است

تهاجم فرهنگی بنفع دشمن به بار نشست و کفه ترازوی انتخابات  ٩٢ ابزاری بدست زنگی مست داد تا ایران اسلامی را به مذاکره ای بد فرجام ره نشان کند.

و امروز رهبر روزنامه های حامی برجام با صداقت تمام اعلام میکند دولت در فضایی ترش مجبور بود برجام را بزک کند تا بتواند به خورد ملت بدهد.

مهدی رحمانیان به صراحت میگوید حسن روحانی به مقام معظم رهبری نوشت ، دیوار تحریمها فرو ریخت و ما در تیتر اول روزنامه شرق آن را درشت چاپ کردیم .

ما هم در سرمقاله و تیتر یک و حتی جانبدارانه از دولت در سوتیتر ها بخواست دولت باید برجام را به خورد ملت میدادیم و دولت بزک میکرد ما میفروختیم.

دولت نیاز داشت در فضایی بسیار ترش خودش و دستاوردش را بیاراید و طبعا ما هم مجبور بودیم آنرا مبالغه آمیز به جامعه تزریق کنیم.

من از جانب خود و همه همکارانم به مهدی رحمانیان بارک الله میگویم که این صداقت را دارد که امروز با صراحت بگوید ما به گزاف از برجام حمایت کردیم.

او صادقانه میگوید دولت خود این فضا را ایجاد کرده بود ما هم تشدید کردیم. حال فقط یک سئوال مقدر در مقابل تحریریه و مدیر مسئول روزنامه شرق مطرح است که شما، هم میدانستید دولت دروغ میگوید و هم آن را در زیر ذره بین بزرگتر از آنچه باید به مردم فروختید؟؟؟

شما، امروز چگونه سر خود را در مقابل مردم بالا نگه میدارید که روز روشن در جایگاه یک رسانه به مخاطب خود نیرنگ زدید؟

شما فی الواقع همدست و داستان دولت دروغ و در همین راستا همنوا با بدخواهان این ملت به ملت نارو زدید.

صداقت شما جناب رحمانیان مورد تقدیر که اعتراف رسمی در مقابل دوربین میکنید. اما با اعتراف خود به مخاطب خود خیانت روا نموده اید و کمترین کاری که باید برای جبران بکنید این است که از مخاطب خود پوزش بخواهید و چون اعتمادی به شما نیست برای همیشه از این شغل کناره بگیرید ،اگر هنوز وجدانتان بیدار است.

حمیدرضا نقاشیان

والسلام