«دونالد ترامپ» و همسرش به پایتخت فنلاند وارد شدند
«دونالد ترامپ» و همسرش به پایتخت فنلاند وارد شدند

رئیس جمهور آمریکا و همسرش، بانوی اول کاخ سفید شامگاه یکشنبه وارد هلسینکی، پایتخت فنلاند شدند. «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا شامگاه یکشنبه و ساعاتی پیش از نشست برنامه ریزی شده وی با «ولادیمیر پوتین»، همتای روسی وارد هلسینکی، پایتخت فنلاند شد. دونالد ترامپ و «ملانیا ترامپ» بانوی اول کاخ سفید قبل از ساعت ۹ […]

رئیس جمهور آمریکا و همسرش، بانوی اول کاخ سفید شامگاه یکشنبه وارد هلسینکی، پایتخت فنلاند شدند.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا شامگاه یکشنبه و ساعاتی پیش از نشست برنامه ریزی شده وی با «ولادیمیر پوتین»، همتای روسی وارد هلسینکی، پایتخت فنلاند شد.

دونالد ترامپ و «ملانیا ترامپ» بانوی اول کاخ سفید قبل از ساعت ۹ شب به وقت محلی وارد فنلاند شدند و مورد استقبال اعضای سفارت آمریکا در هلسینکی قرار گرفتند.

گفتنی است که «دونالد ترامپ» روز یکشنبه در آستانه دیدار تاریخی خود با «ولادیمیر پوتین» در پایتخت فنلاند در یک پیام توئیتری نوشت: «فارغ از نتایج مثبتِ احتمالی در این دیدار، حتی اگر شهر مسکو به جبرانِ تمام گناهان و اقدامات شریرانه روسیه (!) به من داده شود، رسانه ها و دموکراتهای آمریکا خواهند گفت که این کافی نیست! و باید شهر سن پطرزبورگ را نیز می گرفتم! در واقع، بسیاری از این رسانه های خبری و همه دموکراتها دشمنِ مردم هستند».

وی در این پیام توئیتری نوشت که «مشتاقانه در انتظار دیدار با رئیس جمهور پوتین در روز بعد (دوشنبه) است».