دیدار پرسپولیس و فولاد ۲ روز به تعویق افتاد
دیدار پرسپولیس و فولاد ۲ روز به تعویق افتاد
زمان برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان تغییر کرد. این مسابقه در چارچوب هفته بیست و پنجم قرار بود فردا پنجشنبه برگزار شود اما به روز شنبه موکول شد.

به گزارش واحد ورزشی خبرگزاری صبح اقتصاد دیدار تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان که قرار بود پنجشنبه هفته جاری برگزار شود به دلیل رعایت قرنطینه از سوی باشگاه اهوازی به تعویق افتاد.

طبق تصمیم ناگهانی سازمان لیگ، دیدار شاگردان یحیی گل محمدی در پرسپولیس با بازیکنان فولاد، دو روز به تعویق افتاد تا قرنطینه ۱۴ روزه فولادی‌ها بابت داشتن بیش از ۲۵ درصد مبتلا به کرونای آنها رعایت شود. این تصمیم به خاطر نامه دریافتی از ایفمارک و تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی اتخاذ شده است.

سازمان لیگ فوتبال در حالی تصمیم به تعویق ناگهانی زمان برگزاری این دیدار گرفت که نشست خبری قبل از بازی سرمربی پرسپولیس را نیز برگزار کرد و دو تیم اقدام به تهیه هتل برای اسکان قبل از بازی نیز کرده اند.

دیدار تیم‌های پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر برگزار می‌شود.

یحیی گل محمدی در نشست خبری آنلاین قبل از بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال که بعدازظهر امروز چهارشنبه برگزار شد، گفت: هر دیداری که می گذرد و به انتهای لیگ نزدیک می شویم حساسیت بازی ها هم بیشتر می شود. هر دو تیم با توجه به شرایطشان در جدول برای سه امتیاز به میدان می آیند. بازی سختی برای هر دو تیم هم خواهد بود.

سرمربی پرسپولیس افزود: فولاد جزو بهترین های لیگ است. آنها در پنج بازی اخیر، پنج برد کسب کرده اند. فولاد کیفیت بالا و سرعت خوبی دارد.  بازی زیبایی خواهیم داشت. هدفمان در این بازی گرفتن سه امتیاز است و انشاءالله بتوانیم این کار را انجام دهیم تا به قهرمانی نزدیکتر شویم. امیدوارم بازی خوبی انجام شود. البته هواداران هم نیستند. محروم از نعمت بزرگ حضورشان هستیم.

گل محمدی درباره وضعیت مصدومان این تیم گفت: عالیشاه، نادری و امیری تازه تمرینات خود را شروع کرده اند. آنها هنوز به آمادگی صد درصد نرسیده اند و فکر می کنم کمی دور از شرایط آرمانی باشند.

وی درباره تغییر ترکیب این تیم مقابل ماشین سازی یادآور شد: چند بازیکن مصدوم و محروم داشته ایم و مجبور شدیم این مسئله را حل کنیم.

  • منبع خبر : مهر